EEK pakub Sulle koolitusi disaini ja infotehnoloogia, organisatsiooni ja juhtimise ning keeleõppe valdkonnast.
EEK VILISTLASTELE JA MITMEKESI ÜHEST ETTEVÕTTEST OSALEJATELE SOODUSTUS 10%!
Aeg: | 14. aprill 2015 kella 10:00 kuni 15. aprill 2015 kella 17:00 |
Asukoht: | Saka Mõis Ida-Virumaal, Kohtla vald, www.saka.ee |
Ürituse eesmärk ja kirjeldus: | Kutsume teid osalema 2-päevasele praktilisele seminarile Ida-Virumaale, mille raames keskendutakse kliendikeskse tootearenduse, teeninduskvaliteedi, külalislahkuse ja meeldejääva teeninduse teemadele. Koolituse eesmärgiks on täiendada teadmisi ja oskusi tootearendamise ja külalislahkuse valdkondades. Koolituse läbinu orienteerub paremini erinevates lähenemisvõimalustes turismitoodete ja/või -teenuste arendamisel ja pakettimisel. Koolituse ülesehitus: Koolitus toimub 2-päevasena. Esimesel päeval keskendutakse kliendikeskse tootearenduse ning teisel päeval külalislahkuse, meeldejääva ja kvaliteetse teeninduse teemadele. Seminaril saavad õppurid kuulata teemakohaseid esitlusi, osaleda kaasuste aruteludel, lahendada praktilisi ülesandeid paaris- või rühmatööna, kohtuda seminari toimumispiirkonna turismiettevõtja ja turismiorganisatsiooni esindajaga. Koolituse läbinud saavad Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor (EEK) täiendusõppe tunnistuse, mille ainepunkte on võimalik üle kanda taseme- ja kutseõppesse. Koolitajad: Anti Kalamees (Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkool, EHTE), Anne Roosipõld (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor). Koolituse käigus käsitletavad teemad: Esimene päev: Kliendikeskne tootearendus
Teine päev: Külalislahkus ja meeldejääv teenindus
|
Sihtgrupp: | Siseturismile suunatud väiketurismiettevõtjad |
Keel: | Eesti keeles |
Osalemistingimused: | Hind osalejale: 24 € (sh käibemaks). Hind sisaldab 2 päeva koolitusmaterjale, kohvipause ja lõunasööke. Osaleja tasub ise sõidukulu ning soovi korral õhtusöögi maksumuse, samuti majutuse eest, kui soovib jääda ööbima, (õhtusöögi tellimis- ja majutussoov märkida kindlasti registreerimisankeeti). Koolituse toimumist toetab EAS. Vajadusel saate küsida lisainfot või esitada probleemipüstitusi : Anti Kalamees, e-post: anti.kalamees@gmail.com, mob: 50 23 958 Anne Roosipõld, e-post: anne.roosipold@eek.ee, mob: 51 67 401 Registreeruda saab kuni: 07. aprillini siin |
Lisainfo: | Koolitajad: Anti Kalamees, MA Töökogemus Lektor-konsultant: äriturism, sündmusturism, hotellimajandus, ürituskorraldus ja –logistika Viimased 14 aastat töötanud lektor-konsultandi, ettevõtte struktuuriüksuse juhi või projektijuhina konverentsihotellides, äriturismi, hotellimajanduse, ürituskorralduse, kultuurisündmusturismi valdkondades ning üritus/konverentsikeskuste kinnisvaraarenduses. Omab 12-aastast kultuuri- ja spordiürituste ning 18-aastast konverentside, messide jm äriürituste praktilist korralduskogemust nii korraldustoimkondade liikmena ja juhina kui ka vastavate valdkondade ettevõtete juhina. Töökogemus turismivaldkonnas koolitaja ja hindajana Omab 12-aastast nii täiskasvanute koolitaja kui ka õpetaja/õppejõu kogemust nii täiendkoolituste korraldamisel/läbiviimisel kui ka koosseisulise õpetaja/õppejõuna või külalislektorina erinevates Eesti kutse- ja kõrgkoolides. Loetavad ained: hotellimajanduse ja turismimajanduse alused, hotellide töökorraldus, koosolekutemajandus, konverentsikorraldus ja- teenused, äriturismi turundus, äriürituskorraldus, kultuurisündmusturism, hotelliteenindaja kutseeksamiks ettevalmistamine. EAS assessor Eesti turismiettevõtete kvaliteediprogrammi raames (2006-2008) Kuuluvus erialaliitudesse: Eesti Turismihariduse Liit, ETHL (2006 → ) Anne Roosipõld, doktorant Töökogemus Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor, turismiettevõtluse ja ärikorralduse moodulijuht, õppejõud, (2006→) Eesti Hotelli- ja Turismimajanduse Erakool, õppejõud, täiendkoolituse juht, (1997 – 2006) Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, õppejõud, (2005→) AS Keegliklubi, tegevdirektor: ööklubi, restoranide, välimüügi, vinoteegi ja keegliklubi töö juhtimine, suurürituste läbiviimine, (1999-2000) AS Tallink, AS Hansatee (reisilaevad ”Tallink”., ”Georg Ots”, ”Vana Tallinn”), restorani direktor, (1992-1996 ja 1998-1999) Töökogemus turismivaldkonnas koolitaja ja hindajana Omab 15-aastast nii täiskasvanute koolitaja kui ka õpetaja/õppejõu kogemust nii täiendkoolituste korraldamisel/läbiviimisel kui ka koosseisulise õpetaja/õppejõuna või külalislektorina erinevates Eesti kutse- ja kõrgkoolides. Loetavad ained: klienditeeninduse alused, tarbijakäitumine, organistasioonikäitumine, toitlustuse töökorraldus, etikett ja protokoll, kultuurierinevused. Teeninduse Kutsenõukogu töörühma liige, baarman II ja III kutsestandardi väljatöötamine, (2005-2006) Projekti koordinaator, EAS, alustava ettevõtja baaskoolitus, (2006-2008) Sommeljee kutsestandardi väljatöötamise töögrupi liige, (2014) REKK/Innove, kelneri, koka, hotelliteenindaja, toitlustusteenindaja õppekavade töörühma liige, (2006-2007) EAS assessor Eesti turismiettevõtete kvaliteediprogrammi raames (2007 ja 2009) Kuuluvus erialaliitudesse: Eesti Turismihariduse Liidu juhatuse liige (2007 →) |
Koolituse ajakava: | Esimene päev: Kliendikeskne tootearendus (koolitaja Anti Kalamees) 09.30-10.00 Registreerumine ja tervituskohv 10.00-11.30 Koolitus 11.30-11.45 Kohvipaus 11.45-13.15 koolitus 13.15-13.45 Lõuna 13.45-15.15 Koolitus 15.15-15.30 Ergutuspaus 15.30-17.00 Koolitus
Teine päev Külalislahkus ja meeldejääv teenindus (koolitaja Anne Roosipõld) 09.00-10.30 Koolitus 10.30-10.45 Kohvipaus 10.45-12.15 Koolitus 12.15-13.00 Lõuna 13.00-14.30 Koolitus 14.30-14.45 kohvipaus 15.30-16.30 Koolitus 16:30-17:00 Kokkuvõtted kursusest. Tagasiside kogumine |
|
Aeg: | 23. märts 2015 kella 10:00 kuni 24. märts 2015 kella 17:00 |
Asukoht: | Aqva Hotel & Spa Lääne-Virumaal, Rakvere, Parkali 4, http://www.aqvahotels.ee/ |
Ürituse eesmärk ja kirjeldus: | Kutsume teid osalema 2-päevasele praktilisele seminarile Lääne-Virumaal, mille raames keskendutakse kliendikeskse tootearenduse, teeninduskvaliteedi, külalislahkuse ja meeldejääva teeninduse teemadele. Koolituse eesmärgiks on täiendada teadmisi ja oskusi tootearendamise ja külalislahkuse valdkondades. Koolituse läbinu orienteerub paremini erinevates lähenemisvõimalustes turismitoodete ja/või -teenuste arendamisel ja pakettimisel. Koolituse ülesehitus: Koolitus toimub 2-päevasena. Esimesel päeval keskendutakse kliendikeskse tootearenduse ning teisel päeval külalislahkuse, meeldejääva ja kvaliteetse teeninduse teemadele. Seminaril saavad õppurid kuulata teemakohaseid esitlusi, osaleda kaasuste aruteludel, lahendada praktilisi ülesandeid paaris- või rühmatööna, kohtuda seminari toimumispiirkonna turismiettevõtja ja turismiorganisatsiooni esindajaga. Koolituse läbinud saavad Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor täiendusõppe tunnistuse, mille ainepunkte on võimalik üle kanda taseme- ja kutseõppesse. Koolitajad: Anti Kalamees (Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkool, EHTE), Anne Roosipõld (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor). Koolituse käigus käsitletavad teemad: Esimene päev: Kliendikeskne tootearendus
Teine päev: Külalislahkus ja meeldejääv teenindus
|
Sihtgrupp: | Siseturismile suunatud väiketurismiettevõtjad |
Keel: | Eesti keeles |
Osalemistingimused: | Hind osalejale: 24 € (sh käibemaks). Hind sisaldab 2 päeva koolitusmaterjale, kohvipause ja lõunasööke. Osaleja tasub ise sõidukulu ning soovi korral õhtusöögi maksumuse, samuti majutuse eest, kui soovib jääda ööbima, (õhtusöögi tellimis- ja majutussoov märkida kindlasti registreerimisankeeti). Koolituse toimumist toetab EAS. Vajadusel saate küsida lisainfot või esitada probleemipüstitusi : Anti Kalamees, e-post: anti.kalamees@gmail.com, mob: 50 23 958 Anne Roosipõld, e-post: anne.roospold@eek.ee, mob: 51 67 401 Registreeruda saab kuni: 12. märtsini SIIN. |
Lisainfo: | Koolitajad: Anti Kalamees, MA Töökogemus Lektor-konsultant: äriturism, sündmusturism, hotellimajandus, ürituskorraldus ja –logistika Viimased 14 aastat töötanud lektor-konsultandi, ettevõtte struktuuriüksuse juhi või projektijuhina konverentsihotellides, äriturismi, hotellimajanduse, ürituskorralduse, kultuurisündmusturismi valdkondades ning üritus/konverentsikeskuste kinnisvaraarenduses. Omab 12-aastast kultuuri- ja spordiürituste ning 18-aastast konverentside, messide jm äriürituste praktilist korralduskogemust nii korraldustoimkondade liikmena ja juhina kui ka vastavate valdkondade ettevõtete juhina. Töökogemus turismivaldkonnas koolitaja ja hindajana Omab 12-aastast nii täiskasvanute koolitaja kui ka õpetaja/õppejõu kogemust nii täiendkoolituste korraldamisel/läbiviimisel kui ka koosseisulise õpetaja/õppejõuna või külalislektorina erinevates Eesti kutse- ja kõrgkoolides. Loetavad ained: hotellimajanduse ja turismimajanduse alused, hotellide töökorraldus, koosolekutemajandus, konverentsikorraldus ja- teenused, äriturismi turundus, äriürituskorraldus, kultuurisündmusturism, hotelliteenindaja kutseeksamiks ettevalmistamine. EAS assessor Eesti turismiettevõtete kvaliteediprogrammi raames (2006-2008) EKTK Kutsekoja ning EHRL hotelliteenindaja kutseeksami hindamiskomisjoni liige (2011→ ) Kuuluvus erialaliitudesse: Eesti Turismihariduse Liit, ETHL (2006 → ) Anne Roosipõld, doktorant Töökogemus Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor, turismiettevõtluse ja ärikorralduse moodulijuht, õppejõud, (2006→) Eesti Hotelli- ja Turismimajanduse Erakool, õppejõud, täiendkoolituse juht, (1997 – 2006) Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, õppejõud, (2005→) AS Keegliklubi, tegevdirektor: ööklubi, restoranide, välimüügi, vinoteegi ja keegliklubi töö juhtimine, suurürituste läbiviimine, (1999-2000) AS Tallink, AS Hansatee (reisilaevad ”Tallink”., ”Georg Ots”, ”Vana Tallinn”), restorani direktor, (1992-1996 ja 1998-1999) Töökogemus turismivaldkonnas koolitaja ja hindajana Omab 15-aastast nii täiskasvanute koolitaja kui ka õpetaja/õppejõu kogemust nii täiendkoolituste korraldamisel/läbiviimisel kui ka koosseisulise õpetaja/õppejõuna või külalislektorina erinevates Eesti kutse- ja kõrgkoolides. Loetavad ained: klienditeeninduse alused, tarbijakäitumine, organistasioonikäitumine, toitlustuse töökorraldus, etikett ja protokoll, kultuurierinevused. Teeninduse Kutsenõukogu töörühma liige, baarman II ja III kutsestandardi väljatöötamine, (2005-2006) Projekti koordinaator, EAS, alustava ettevõtja baaskoolitus, (2006-2008) Sommeljee kutsestandardi väljatöötamise töögrupi liige, (2014) REKK/Innove, kelneri, koka, hotelliteenindaja, toitlustusteenindaja õppekavade töörühma liige, (2006-2007) EAS assessor Eesti turismiettevõtete kvaliteediprogrammi raames (2007 ja 2009) Kuuluvus erialaliitudesse: Eesti Turismihariduse Liidu juhatuse liige (2007 →) |
Koolituse ajakava: | Esimene päev: Kliendikeskne tootearendus (koolitaja Anti Kalamees) 09.30-10.00 Registreerumine ja tervituskohv 10.00-11.30 Koolitus 11.30-11.45 Kohvipaus 11.45-13.15 koolitus 13.15-13.45 Lõuna 13.45-15.15 Koolitus 15.15-15.30 Ergutuspaus 15.30-17.00 Koolitus
Teine päev Külalislahkus ja meeldejääv teenindus (koolitaja Anne Roosipõld) 09.00-10.30 Koolitus 10.30-10.45 Kohvipaus 10.45-12.15 Koolitus 12.15-13.00 Lõuna 13.00-14.30 Koolitus 14.30-14.45 kohvipaus 15.30-16.30 Koolitus 16:30-17:00 Kokkuvõtted kursusest. Tagasiside kogumine |
|
Koolitusprogrammi nimetus eesti keeles | ETTEVÕTLUSKOOLITUS |
Programmi maht (EAP) ja aeg | 137 auditoorset tundi (32 EAP, 1 EAP = 8 auditoorset tundi), 16.03.-05.05.2015. |
Õppetöö keel | Eesti keel |
Sihtgrupp | Potentsiaalsed ja eelneva ettevõtlusalase kogemuseta alustavad ettevõtjad, kes vajavad baasteadmisi ja oskusi, mis on vajalikud edukaks konkureerimiseks ettevõtluses. Kursuse käigus koostavad koolitatavad äriplaani. |
Eesmärgid ja aluspõhimõtted |
|
Õppekava õpiväljundid | Kursuse läbinu:
|
Kursuse läbimisel väljastatavad dokumendid | Tunnistus |
Õppekava ülesehituse lühikirjeldus | Koolitusmetoodika väljatöötamisel arvestanud rahvusvahelisi trende ettevõtlusõppes. Ettevõtluse õpetamises rõhutatakse rahvusvaheliselt üha enam traditsiooniliste loengute vähest efektiivsust ja tähtsustatakse õppimist erinevate tegevuste kaudu. Koolitus baseerub reaalsete koolituspäevade läbiviimisel ning iseseisval õppel.
Ettevõtjaks saamise otsus. Väikeettevõtluse roll majanduses. Ettevõtjaks kujunemine – motiivid ja tõukejõud. Ettevõtjale vajalikud isiksuseomadused, eneseanalüüs. Ettevõtte juriidilised vormid (osaühing, füüsilisest isikust ettevõtja eripära teiste vormidega võrreldes, pereettevõte), asukoha ja ärinime valik. Riskid ettevõtluses. Ettevõtte eesmärgid, strateegia ja tegevuskava. Ettevõtluskeskkond, ettevõtte välised seosed (sh SWOT analüüs). Ettevõtte loomise/asutamise etapid. Ettevõtte rajamiseks vajalikud sammud (sh registreerimine, litsentsid ja tegevusload). Ettevõtjale olulised infokanalid ja tugistruktuurid. Äriplaani koostamise põhialused, struktuur, enamlevinud vead äriplaani koostamisel.
Sissejuhatus turundusse. Turunduse mõiste ja komponendid, turundusuuringud. Turundusuuringu ülesanne. Sihtturud ja sihtrühmad, tarbijate ostukäitumine ja turu segmenteerimine. Toodangupoliitika. Hinnakujundus. Turustuskanalid ja –strateegiad Toode ja teenus. Toodete kujundamise alused. Toote ja teenuse hindamine. Toote elutsükkel Reklaam ja suhtekorraldus, müügi edendamine, müügiprotsess. Müügi- ja jaotuskanalid
Meeskonna komplekteerimine. Personali värbamine ja valik. Tööõigus. Lepingute tüübid (sh töövõtuleping, käsundusleping). Poolte õigused ja kohustused töösuhetes. Töö-ja puhkeaja korraldus.
Raamatupidamise seadus. Raamatupidamise korraldamine väikeettevõttes. Kassa- ja tekkepõhine raamatupidamine. Bilanss, kasumiaruanne ja rahavoogude prognoos. Ülevaade Eesti maksusüsteemist. Tulumaks. Sotsiaalmaks. Käibemaks.
Stardikapitali vajadus ja allikad. FIE raamatupidamise ja maksustamise eripära. Finantsplaneerimise olemus ja kasutajad. Tasuvuspunkti arvutus. Ettevõtte elutsükkel ja kasv. Finantsjuhtimise eripärad elutsükli erinevates faasides.
|
Meeskond | Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor pikaajalise ettevõtjate koolitamisega seotud õppejõud: Aet Kull, Mare Kurvits, Rita Sikk, Andres Laar, Riina Vään |
Kogu koolituse maksumus 890 eurot + km. On võimalik osaleda ka mooduli kaupa ( sel juhul tunnihinne 10 eurot).
Koolituse eesmärk: kavandada juba tegutsevale väikeettevõtteleäristrateegia.
Praktiline õpituba: äristrateegia kavandamine
Koolituse käigus otsib osaleja koos koolitaja ja teiste osalejatega uusi lahendusi oma ettevõttele, annab hinnangu ettevõtte senisele tegevusele, ressurssidele ning kavandab uued arenguvõimalused.
Koolituse lõpuks on osaleja koostanud strateegilise plaani oma ettevõttele.
Koolituse sihtgrupp: tegutsevate väike- ja keskmise suurusega ettevõtete omanikud või tegevjuhid
Toimumiskoht ja -aeg: Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor, Suur-Sõjamäe 10A, Tallinn
17.02.2015; 03.03.2015; 10.03.2015
Maht: 3 päeva, kokku 24 akadeemilist tundi.
Koolituspäevad toimuvad kahenädalase vahega. Kahenädalane paus on vajalik info kogumiseks ja ideede arendamiseks.
Koolituse sisu:
Strateegia on protsess, mis koosneb kolmest erinevast faasist:
Tähtsate otsuste tegemiseks on vaja asjakohast ja adekvaatset infot ettevõtte sisekeskkonna ja ümbritseva väliskeskkonna kohta. Strateegilise analüüsi eesmärk on koguda informatsiooni, mis aitaks teha otsuseid kavandatava strateegia kohta. Koolitusel otsitakse vastuseid olulistele küsimustele nagu :
Olles analüüsinud keskkonda , saame seada eesmärgid.
Olles püstitanud eesmärgid, saame kavandada strateegia eesmärkide täitmiseks. Otsustamiseks tuleb olla teadlik kõigist valikuvõimalustest, mis meil on. Strateegiline selekteerimine eeldab erinevate valikute hindamist konkreetsete kriteeriumite alustel .
Kahjuks jäävad paljud head mõtted ainult mõteteks nõrga elluviimise pärast.
Koolituse maksumus: 230 eurot +km
EEK VILISTLASTELE JA MITMEKESI ÜHEST ETTEVÕTTEST OSALEJATELE ON SOODUSTUS -10%
Kontakt:
Kristi Gross
kristi.gross@eek.ee
Koolitused toimuvad alates 17. veebruarist 2015 teisipäeviti ja neljapäeviti kell 08.30-10.00 (2 ak. tundi).
Maht: 60 ak. tundi
Lisainfo: Lea Klemets, lea.klemets@eek.ee
Registreerumine: Kristi Gross, kristi.gross@eek.ee
Eesmärk: anda teadmised ja oskused raamatupidamistöö ning personalihaldusega toimetulekuks väikeses või keskmises organisatsioonis.
Sihtgrupp: osalema on oodatud väikeste ja keskmiste organisatsioonide assistendid, juhiabid, büroojuhid, juhid. Kõik, kelle korraldada on raamatupidamine ja personalihaldus ning, kelle vastutusalas töösuhtega seonduv. Maksimaalselt 12 osalejat.
Maht: 3 x 16 ak. tundi
Toimumiskoht ja -aeg: EEK Tallinna ja Tartu õppekeskus, ajavahemik 12.02-27.02.2015.
Lühikirjeldus: kaasaja märksõna on polüfunktsionaalsus. Kas Sinu organsatsioonis on vajadus spetsialisti järele, kes tuleb toime raamatupidamise korraldamisega, omab teadmisi töösuhete reguleerimiseks ja suudab korraldada personaliarvestust ning personalitööga kaasnevat asjaajamist? Võimalus on läbi õppe arendada olemasoleva töötaja mitmekülgseks spetsialistiks motiveerides seeläbi oma töötajat ning vältides liigsete ametikohtade loomist.
Oodatav tulemus:
Koolituse läbinu teab ja tunneb
oskab
Koolituse sisu:
Teema | Alateemad ja kasutatavad õppemeetodid | Maht (ak.h) | koolitaja |
Tööõigus | Tööõigus. Lepingute tüübid (sh töövõtuleping, käsundusleping), nende sõlmimine, poolte õigused ja kohustused. Töötasu arvutamine. Tööaeg, puhkeaeg ja puhkus. Töötaja varaline vastutus. Töösuhte lõppemine. Teooria ja praktilised ülesanded: lepingute koostamine töötasu, tööaja ja puhkuse arvestamine.
| 2x8 | Riina Vään |
Raamatupidamise põhitõed | Raamatupidamise korraldamine väikeettevõttes. Kassa- ja tekkepõhine raamatupidamine. Bilanss, kasumiaruanne ja rahavoogude prognoos, nendevahelised seosed. Põhivara. Ülevaade Eesti maksusüsteemist. Tulumaks. Sotsiaalmaks. Käibemaks. Müügiarvete väljastamine. Ostuarvete menetlemine. Teooria ja praktilised ülesanded: aruannete koostamine,maksude arvutamine. Grupitöö | 2x8 | Rita Sikk |
Personaliarvestus ja personalidokumentide koostamine | Efektiivse asjaajamise korraldus personalitöös. Põhiliste personalidokumentide koostamise põhimõtted (ametijuhend, töökorralduse reeglid). Praktilised harjutused. Personalidokumentide süsteemi loomise põhimõtted. | 2x8 | Karin Kuimet |
Koolitaja(te) tutvustus:
Karin Kuimet, alates 2009. aastast Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor lektor. Omab personalitöö kogemust aastast 1998. Töötanud büroojuhataja ja personalijuhina AS-is Esmofon, EMT Esindused AS ja Securitas Eesti AS.
Riina Vään, alates 2001 tööõiguse lektor Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor. Viinud läbi täiendkoolitusi personalitöötajatele, juhiabidele, sekretäridele.
Rita Sikk: raamatupidamise lektor, töötanud erinevates kõrgkoolides õppejõuna, viinud läbi koolitusi alustavatele ettevõtjatele, raamatupidajatele. Töötanud praktikuna alates 1978.
Koolituse maksumus: Kogu koolituse maksumus 384 eurot+km, mooduli maksumus 128 eurot+km
Kontakt
Kristi Gross
kristi.gross@eek.ee
Koolitusprogrammi nimetus eesti keeles | ETTEVÕTLUSKOOLITUS |
Programmi maht (EAP) ja aeg | 137 auditoorset tundi (32 EAP, 1 EAP = 8 auditoorset tundi), 10.02.-01.04.2015. |
Õppetöö keel | Eesti keel |
Sihtgrupp | Potentsiaalsed ja eelneva ettevõtlusalase kogemuseta alustavad ettevõtjad, kes vajavad baasteadmisi ja oskusi, mis on vajalikud edukaks konkureerimiseks ettevõtluses. Kursuse käigus koostavad koolitatavad äriplaani. |
Eesmärgid ja aluspõhimõtted |
|
Õppekava õpiväljundid | Kursuse läbinu:
|
Kursuse läbimisel väljastatavad dokumendid | Tunnistus |
Õppekava ülesehituse lühikirjeldus | Koolitusmetoodika väljatöötamisel arvestanud rahvusvahelisi trende ettevõtlusõppes. Ettevõtluse õpetamises rõhutatakse rahvusvaheliselt üha enam traditsiooniliste loengute vähest efektiivsust ja tähtsustatakse õppimist erinevate tegevuste kaudu. Koolitus baseerub reaalsete koolituspäevade läbiviimisel ning iseseisval õppel.
Ettevõtjaks saamise otsus. Väikeettevõtluse roll majanduses. Ettevõtjaks kujunemine – motiivid ja tõukejõud. Ettevõtjale vajalikud isiksuseomadused, eneseanalüüs. Ettevõtte juriidilised vormid (osaühing, füüsilisest isikust ettevõtja eripära teiste vormidega võrreldes, pereettevõte), asukoha ja ärinime valik. Riskid ettevõtluses. Ettevõtte eesmärgid, strateegia ja tegevuskava. Ettevõtluskeskkond, ettevõtte välised seosed (sh SWOT analüüs). Ettevõtte loomise/asutamise etapid. Ettevõtte rajamiseks vajalikud sammud (sh registreerimine, litsentsid ja tegevusload). Ettevõtjale olulised infokanalid ja tugistruktuurid. Äriplaani koostamise põhialused, struktuur, enamlevinud vead äriplaani koostamisel.
Sissejuhatus turundusse. Turunduse mõiste ja komponendid, turundusuuringud. Turundusuuringu ülesanne. Sihtturud ja sihtrühmad, tarbijate ostukäitumine ja turu segmenteerimine. Toodangupoliitika. Hinnakujundus. Turustuskanalid ja –strateegiad Toode ja teenus. Toodete kujundamise alused. Toote ja teenuse hindamine. Toote elutsükkel Reklaam ja suhtekorraldus, müügi edendamine, müügiprotsess. Müügi- ja jaotuskanalid
Meeskonna komplekteerimine. Personali värbamine ja valik. Tööõigus. Lepingute tüübid (sh töövõtuleping, käsundusleping). Poolte õigused ja kohustused töösuhetes. Töö-ja puhkeaja korraldus.
Raamatupidamise seadus. Raamatupidamise korraldamine väikeettevõttes. Kassa- ja tekkepõhine raamatupidamine. Bilanss, kasumiaruanne ja rahavoogude prognoos. Ülevaade Eesti maksusüsteemist. Tulumaks. Sotsiaalmaks. Käibemaks.
Stardikapitali vajadus ja allikad. FIE raamatupidamise ja maksustamise eripära. Finantsplaneerimise olemus ja kasutajad. Tasuvuspunkti arvutus. Ettevõtte elutsükkel ja kasv. Finantsjuhtimise eripärad elutsükli erinevates faasides.
|
Meeskond | Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor pikaajalise ettevõtjate koolitamisega seotud õppejõud: Aet Kull, Mare Kurvits, Rita Sikk, Andres Laar, Riina Vään |
Kogu koolituse maksumus 890 eurot+km. On võimalik osaleda ka mooduli kaupa ( sel juhul tunnihinne 10 eurot).
Kontakt
Kristi Gross
kristi.gross@eek.ee
Koolitused toimuvad alates 9. veebruarist 2015 esmaspäeviti ja kolmapäeviti kell 11.00-12.30 (2 ak. tundi).
Maht: 60 ak. tundi
Lisainfo: Lea Klemets, lea.klemets@eek.ee
Registreerumine: Kristi Gross, kristi.gross@eek.ee
Kursus on vajalik eelkõige neile, kes on inglise keelt õppinud koolis või kursustel, kuid kellel ei ole selle regulaarse kasutamise võimalust ning tunnevad, et nad on ‘roostes’. Samuti on vestluskursus oluline neile, kellel on küll hea sõnavara- ja grammatikatundmine, kuid tunnevad psühholoogilist ebakindlust või hirmu suhtlemise suhtes või kes oma töös põhiliselt tegelevad kirjalike tekstidega. Ka sõnavara laiendamiseks ja pideva hea vormi hoidmiseks on kasulik kord nädalas intensiivselt inglise keeles ennast väljendada. Arutatakse päevakajalisi sündmusi ja (majandus/poliitilisi/haridus/tehnika jne) uudiseid nii Eestis kui ka kogu maailmas, peetakse diskussioone eetilistel teemadel, vaetakse inimsuhteid. Kindlasti arvestatakse teemade valikul osalejate huve ja vajadusi. Enamus materjalist pärineb inglise keelsest meediast.
Koolitused toimuvad alates 4. veebruarist 2015 kolmapäeviti kell 15.00-17.15 (3 ak. tundi).
Maht: 60 ak. tundi
Lisainfo: Lea Klemets, lea.klemets@eek.ee
Registreerumine: Kristi Gross, kristi.gross@eek.ee
Koolitused toimuvad alates 3. veebruarist 2015 teisipäeviti ja neljapäeviti kell 11.00-12.30 (2 ak. tundi).
Maht: 60 ak. tundi
Lisainfo: Lea Klemets, lea.klemets@eek.ee
Registreerumine: Kristi Gross, kristi.gross@eek.ee
Koolitused toimuvad alates 2. veebruarist 2015 esmaspäeviti ja kolmapäeviti algusega kell 08.30-10.00 (2 ak. tundi).
Maht: 60 ak. tundi
Lisainfo: Lea Klemets, lea.klemets@eek.ee
Registreerumine: Kristi Gross, kristi.gross@eek.ee
Kursuse eesmärk: tutvustada pilditöötlust vabavaralise pilditöötlusprogrammiga GIMP.
Koolituse aeg: 07.01 (8 tundi) ja 14.01.15 (8 tundi). Koolitus algab mõlemal päeval kell 10.00.
Koolituse maht: 16 ak. tundi
Kursuse sisu: Kursusel õpitakse korrigeerima foto värve, retušeerima portreed, muutma foto kompositsiooni, parandama fotografeerimisel juhtunud vigu, tegema fotol digiretušši.
Grupi suurus: 10-15 inimest
Kursuse toimumiskoht: Suur-Sõjamäe 10a, Tallinn, Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor Tallinna õppekeskus.
Kursuse läbiviija: Peeter Urtson
Registreerumine ja lisainfo: Kristi Gross, kristi.gross@eek.ee
Koolituse liik: avatud koolitus (koolitust on võimalik tellida ka sisekoolitusena)
Eesmärk: Käsitleda motivatsioonisüsteemi seoseid organisatsiooni äristrateegiaga Selgitada töötajate motiveerimise ja töö tasustamise põhimõtteid, vahendeid ja protsessi.. Analüüsida ja hinnata töötajate tasustamist mõjutavaid tegureid erinevate organisatsioonide kontekstis. Kirjeldada probleemid ja sõnastada põhialused motivatsioonisüsteemi loomiseks ja töötasustamise täiustamiseks kursusel osalejate organisatsioonides.
Osalejate arv: kuni 25 inimest
Maht: 2 päeva, 14 tundi
Vajadusel ja soovi korral täiendava konsultatsiooni võimalus vastavalt kokkuleppele.
Toimumiskoht ja -aeg: Suur Sõjamäe 10a, Tallinn, 10.12.-11.12.2014
Koolituse tulemusena:
Koolituse sisu:
Koolitusmeetodid: Mõistete, põhimõtete, vahendite ja protsesside selgitamine (loengud/arutelud), probleemülesannete lahendamine.
Lisainfo: Soovi korral motivatsioonisüsteemi (tasusüsteemi) projekti koostamine organisatsioonile. Projektile tagasiside saamine.
Koolitaja(te) tutvustus: Helina Vigla, MBA, kelle tugevuseks on pikaajalise praktiline juhtimis- ja konsulteerimiskogemus ja õppejõu töökogemus ülikoolis.
Koolituse maksumus: 160 eurot+km
EEK VILISTLASTELE JA MITMEKESI ÜHEST ETTEVÕTTEST OSALEJATELE ON SOODUSTUS -10%
Koolituse liik: avatud koolitus (koolitust on võimalik tellida ka sisekoolitusena)
Eesmärk: Arendada osalejate koostööoskusi ja seeläbi parendada nende meeskondade tulemuslikkust.Sisekoolitusena on alaeesmärgiks meeskonna liitmine– selleks vajalike võimaluste ja tegevuste leidmine, nendes kokkuleppimine ning kokkulepete rakendamiseks vajalike koostööoskuste arendamine.
Sihtgrupp: Inimesed, kes on huvitatud meeskonnatööoskuste arendamisest.
Osalejate arv: kuni 20 inimest
Maht: 2 päeva, 14 akadeemilist tundi
Toimumiskoht ja -aeg: Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor, Suur-Sõjamäe 10A, Tallinn
11.-12. november 2014
Lühikirjeldus: Meeskonnatöö edus on tähtsaim osa meeskonnaliikmel, kes oma teadmiste, oskuste ja väärtustega loob eeldused eduka meeskonna tekkeks. Meeskonnatöö teema käsitlemisel lähtutakse põhimõttest, et olulisemgi teoreetilistest teadmistest, mudelitest on koolituselt eduka koostöö kogemuse saamine. Lühiloengutes käsitletud põhimõtted ja mudelid on aluseks osalejatele oma senise koostöökogemuse analüüsimisel ja parendustegevuste kavandamisel. Erinevate grupitööde, -arutelude ja juhtumianalüüside tulemusena kujuneb osalejatel jagatud arusaam meeskonnatöö tugevustest, takistusest ja parendamisvõimalustest oma meeskonnas. Ühe olulise teemana käsitletakse suhtlemist meeskonnas, kui meeskonna edutegurit.
Oodatav tulemus:
Osaleja:
Koolituse sisu:
Koolitusmeetodid:
Koolitus on praktiline ning erinevad grupitööd, ülesanded, mängud ja testid võimaldavad osalejal hinnata ja arendada oma meeskonnatöö oskusi ning ka paremini mõista ja toetada oma meeskonna tegevusi.
Koolitaja(te) tutvustus: Eneken Titov, EEK kvaliteedi- ja koolitusjuht, õppeainete arendustegevus organisatsioonis, organisatsioonikäitumine ja meeskonnatöö õppejõud Juhtimise õppetoolis. Omandanud majandushariduse Tartu Ülikoolis, hetkel jätkab õpinguid TTÜ doktorantuuris. Juhtinud ise nii organsiatsioonisiseseid, siseriiklike kui rahvusvahelisi meeskondi. Täienduskoolitusi andnud rohkem kui 12 aastat ja peamiselt meeskonnatöö, muudatuste juhtimise, teenindusjuhtimise ja juhtimiseetika teemadel. Meeskonnatöö treeninguid viinud läbi nii avalikus kui erasektoris.
Koolituse maksumus: 160 eurot + km
EEK VILISTLASTELE JA MITMEKESI ÜHEST ETTEVÕTTEST OSALEJATELE ON SOODUSTUS -10% !
Koolituse liik: avatud koolitus
Eesmärk: ABC – „Always Be Closing” (lõpeta tehing alati)
Sihtgrupp: Ettevõtjad, müügijuhid/spetsialistid, klienditeenindajad
Maht: 6 tundi
Toimumiskoht ja -aeg: 6. november 2014, Suur-Sõjamäe 10a, Tallinn
Lühikirjeldus:
Efektiivne müügiprotsessi planeerimine ja läbiviimine.
Müügi lõpetamine ehk mida teha siis, kui klient ütleb "ei" – tegelikult alles siis müük algab. Samuti käsitleme hinda kui kõige haavatavamat konkurentsieelist ning mida teha siis, kui klient ütleb „pakutav hind on liiga kallis“
Oodatav tulemus:
1. Õpid oma müügitulemusi oluliselt kasvatama ja klienti tulemuslikumalt mõjutama.
2. Õpid oma toote/teenuse hinda kaitsma ainulaadsete tehnikate abil.
3. Saad erinevaid müügi lõpetamise tehnikaid müügitehingute kiiremaks saamiseks
Koolituse sisu:
Teema | Alateemad ja kasutatavad õppemeetodid | Maht (ak.h) | koolitaja |
Efektiivne müügiprotsess | Müügiprotsess: klientideni jõudmine, müügiesitluse planeerimine, sõnumi edastamine, raskete küsimuste esitamine, hüvede müümine, vastuväidete tüübid ja nende ületamine. Lühiloeng ja arutelu. |
3 t |
Aet Kull |
Hinnavõitlus
| Kuidas kaitsta toote/teenuse hinda. Praktilised näited ja harjutused | 1,5 t | Aet Kull |
Müügi lõpetamise tehnikad | Müügi lõpetamise tehnikad. Praktilised näited ja harjutused. | 1,5 t | Aet Kull |
Koolitaja(te) tutvustus: : Aet Kull on müügi ja klienditeenindusega seotud aastaid, seda õppides, õpetades ja igapäevaselt praktiseerides. Tänasel päeval kulub tema põhiline aeg tegutsemiseks Ettevõtluskõrgkoolis Mainor
Koolituse maksumus: 85 € + km
Turundus- ja müügiettepanekud:
Sobib ka ettevõtetele, kus on palju klienditeenindajad ja/või müügikonsultante
EEK VILISTLASTELE JA MITMEKESI ÜHEST ETTEVÕTTEST OSALEJATELE ON SOODUSTUS -10% !
Koolitusprogrammi nimetus eesti keeles | ETTEVÕTLUSKOOLITUS |
Toimumisaeg | 27.10.14 - 19.12.14 |
Programmi maht (EAP) | 137 auditoorset tundi (32 EAP, 1 EAP = 8 auditoorset tundi), |
Õppetöö keel | Eesti keel |
Sihtgrupp | Potentsiaalsed ja eelneva ettevõtlusalase kogemuseta alustavad ettevõtjad, kes vajavad baasteadmisi ja oskusi, mis on vajalikud edukaks konkureerimiseks ettevõtluses. Kursuse käigus koostavad koolitatavad äriplaani. Grupis minimaalselt 7 osalejat
|
Eesmärgid ja aluspõhimõtted | Õppekava:
|
Õppekava õpiväljundid | Kursuse läbinu:
|
Kursuse läbimisel väljastatavad dokumendid
| Tunnistus |
Õppekava ülesehituse lühikirjeldus | Koolitusmetoodika väljatöötamisel arvestanud rahvusvahelisi trende ettevõtlusõppes. Ettevõtluse õpetamises rõhutatakse rahvusvaheliselt üha enam traditsiooniliste loengute vähest efektiivsust ja tähtsustatakse õppimist erinevate tegevuste kaudu. Koolitus baseerub reaalsete koolituspäevade läbiviimisel ning iseseisval õppel. 1. Moodul – Sissejuhatus ettevõtlusesse. Ettevõtlusega alustamine. Äriidee – 36 loengutundi Ettevõtjaks saamise otsus. Väikeettevõtluse roll majanduses. Ettevõtjaks kujunemine – motiivid ja tõukejõud. Ettevõtjale vajalikud isiksuseomadused, eneseanalüüs. Ettevõtte juriidilised vormid (osaühing, füüsilisest isikust ettevõtja eripära teiste vormidega võrreldes, pereettevõte), asukoha ja ärinime valik. Riskid ettevõtluses. Ettevõtte eesmärgid, strateegia ja tegevuskava. Ettevõtluskeskkond, ettevõtte välised seosed (sh SWOT analüüs). Ettevõtte loomise/asutamise etapid. Ettevõtte rajamiseks vajalikud sammud (sh registreerimine, litsentsid ja tegevusload). Ettevõtjale olulised infokanalid ja tugistruktuurid. Äriplaani koostamise põhialused, struktuur, enamlevinud vead äriplaani koostamisel. 2. Moodul – Turunduse põhimõtted. Teenused ja tooted. Turunduskommunikatsioon 28 tundi Sissejuhatus turundusse. Turunduse mõiste ja komponendid, turundusuuringud. Turundusuuringu ülesanne. Sihtturud ja sihtrühmad, tarbijate ostukäitumine ja turu segmenteerimine. Toodangupoliitika. Hinnakujundus. Turustuskanalid ja –strateegiad Toode ja teenus. Toodete kujundamise alused. Toote ja teenuse hindamine. Toote elutsükkel Reklaam ja suhtekorraldus, müügi edendamine, müügiprotsess. Müügi- ja jaotuskanalid 3. Moodul – Meeskonna komplekteerimine, töösuhete õiguslik reguleerimine -16 tundi Meeskonna komplekteerimine. Personali värbamine ja valik. Tööõigus. Lepingute tüübid (sh töövõtuleping, käsundusleping). Poolte õigused ja kohustused töösuhetes. Töö-ja puhkeaja korraldus. 4. Moodul - Raamatupidamise põhialused ning maksunduse alused 20 tundi Raamatupidamise seadus. Raamatupidamise korraldamine väikeettevõttes. Kassa- ja tekkepõhine raamatupidamine. Bilanss, kasumiaruanne ja rahavoogude prognoos. Ülevaade Eesti maksusüsteemist. Tulumaks. Sotsiaalmaks. Käibemaks. 5. Moodul - Finantsplaneerimine - 30 tundi Stardikapitali vajadus ja allikad. FIE raamatupidamise ja maksustamise eripära. Finantsplaneerimise olemus ja kasutajad. Tasuvuspunkti arvutus. Ettevõtte elutsükkel ja kasv. Finantsjuhtimise eripärad elutsükli erinevates faasides. 6. Moodul – äriplaani esitamine ja kaitsmine – 7 tundi
|
Meeskond | Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor pikaajalise ettevõtjate koolitamisega seotud õppejõud: Aet Kull, Mare Kurvits, Rita Sikk, Andres Laar, Riina Vään |
Kogu koolituse maksumus 890 eurot. On võimalik osaleda ka mooduli kaupa ( sel juhul tunnihinne 10 eurot).
Lisa sisu siia
Koolitused toimuvad alates 16. septembrist 2014 teisipäeviti ja neljapäeviti kell 08.30-10.00 (2 ak. tundi).
Maht: 56 ak. tundi
Lisainfo: Lea Klemets, lea.klemets@eek.ee
Registreerumine: Kristi Gross, kristi.gross@eek.ee
Koolitusprogrammi nimetus eesti keeles | ETTEVÕTLUSKOOLITUS |
Toimumisaeg | 22.09.14 - 24.11.14 |
Programmi maht (EAP) | 137 auditoorset tundi (32 EAP, 1 EAP = 8 auditoorset tundi), |
Õppetöö keel | Eesti keel |
Sihtgrupp | Potentsiaalsed ja eelneva ettevõtlusalase kogemuseta alustavad ettevõtjad, kes vajavad baasteadmisi ja oskusi, mis on vajalikud edukaks konkureerimiseks ettevõtluses. Kursuse käigus koostavad koolitatavad äriplaani. Grupis minimaalselt 7 osalejat
|
Eesmärgid ja aluspõhimõtted | Õppekava:
|
Õppekava õpiväljundid | Kursuse läbinu:
|
Kursuse läbimisel väljastatavad dokumendid
| Tunnistus |
Õppekava ülesehituse lühikirjeldus | Koolitusmetoodika väljatöötamisel arvestanud rahvusvahelisi trende ettevõtlusõppes. Ettevõtluse õpetamises rõhutatakse rahvusvaheliselt üha enam traditsiooniliste loengute vähest efektiivsust ja tähtsustatakse õppimist erinevate tegevuste kaudu. Koolitus baseerub reaalsete koolituspäevade läbiviimisel ning iseseisval õppel. 1. Moodul – Sissejuhatus ettevõtlusesse. Ettevõtlusega alustamine. Äriidee – 36 loengutundi Ettevõtjaks saamise otsus. Väikeettevõtluse roll majanduses. Ettevõtjaks kujunemine – motiivid ja tõukejõud. Ettevõtjale vajalikud isiksuseomadused, eneseanalüüs. Ettevõtte juriidilised vormid (osaühing, füüsilisest isikust ettevõtja eripära teiste vormidega võrreldes, pereettevõte), asukoha ja ärinime valik. Riskid ettevõtluses. Ettevõtte eesmärgid, strateegia ja tegevuskava. Ettevõtluskeskkond, ettevõtte välised seosed (sh SWOT analüüs). Ettevõtte loomise/asutamise etapid. Ettevõtte rajamiseks vajalikud sammud (sh registreerimine, litsentsid ja tegevusload). Ettevõtjale olulised infokanalid ja tugistruktuurid. Äriplaani koostamise põhialused, struktuur, enamlevinud vead äriplaani koostamisel. 2. Moodul – Turunduse põhimõtted. Teenused ja tooted. Turunduskommunikatsioon 28 tundi Sissejuhatus turundusse. Turunduse mõiste ja komponendid, turundusuuringud. Turundusuuringu ülesanne. Sihtturud ja sihtrühmad, tarbijate ostukäitumine ja turu segmenteerimine. Toodangupoliitika. Hinnakujundus. Turustuskanalid ja –strateegiad Toode ja teenus. Toodete kujundamise alused. Toote ja teenuse hindamine. Toote elutsükkel Reklaam ja suhtekorraldus, müügi edendamine, müügiprotsess. Müügi- ja jaotuskanalid 3. Moodul – Meeskonna komplekteerimine, töösuhete õiguslik reguleerimine -16 tundi Meeskonna komplekteerimine. Personali värbamine ja valik. Tööõigus. Lepingute tüübid (sh töövõtuleping, käsundusleping). Poolte õigused ja kohustused töösuhetes. Töö-ja puhkeaja korraldus. 4. Moodul - Raamatupidamise põhialused ning maksunduse alused 20 tundi Raamatupidamise seadus. Raamatupidamise korraldamine väikeettevõttes. Kassa- ja tekkepõhine raamatupidamine. Bilanss, kasumiaruanne ja rahavoogude prognoos. Ülevaade Eesti maksusüsteemist. Tulumaks. Sotsiaalmaks. Käibemaks. 5. Moodul - Finantsplaneerimine - 30 tundi Stardikapitali vajadus ja allikad. FIE raamatupidamise ja maksustamise eripära. Finantsplaneerimise olemus ja kasutajad. Tasuvuspunkti arvutus. Ettevõtte elutsükkel ja kasv. Finantsjuhtimise eripärad elutsükli erinevates faasides. 6. Moodul – äriplaani esitamine ja kaitsmine – 7 tundi
|
Meeskond | Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor pikaajalise ettevõtjate koolitamisega seotud õppejõud: Aet Kull, Mare Kurvits, Rita Sikk, Andres Laar, Riina Vään |
Kogu koolituse maksumus 890 eurot. On võimalik osaleda ka mooduli kaupa ( sel juhul tunnihinne 10 eurot).
Kursus on vajalik eelkõige neile, kellel on küll märkimisväärne suhtlemiskogemus ja igapäevane sõnavara, kuid puudub teoreetiline alus ning on tekkinud mõistmine, et lihtsalt märksõnade rittaseadmisest jääb väheseks ning sellest johtuvalt vajadus grammatiliselt korrektseks eneseväljendamiseks. Kursuse sisu lähteandmeteks on osalejate poolt tehtud testides kõige enam esinenud vigade korrigeerimine. Käsitletakse kogu aegade süsteemi võrdlevat kasutamist nii aktiivis kui ka passiivis, tingimuslausete moodustamist ja kasutamist, kaudset kõnet, eessõnalisi väljendeid jne. Grammatika omandamine toimub kontekstis, et osalejad mõistaksid olukordi, milles konkreetseid konstruktsioone kasutada. Korratav ja õpitav grammatika hõlmab madalama kesktaseme (A2) kuni kõrgema kesktaseme (B2).
Koolitused toimuvad alates 19. septembrist 2014 reedeti kell 08.30-10.45 (3 ak. tundi).
Maht: 60 ak. tundi
Lisainfo: Lea Klemets, lea.klemets@eek.ee
Registreerumine: Kristi Gross, kristi.gross@eek.ee
Kursus on vajalik eelkõige neile, kes on inglise keelt õppinud koolis või kursustel, kuid kellel ei ole selle regulaarse kasutamise võimalust ning tunnevad, et nad on ‘roostes’. Samuti on vestluskursus oluline neile, kellel on küll hea sõnavara- ja grammatikatundmine, kuid tunnevad psühholoogilist ebakindlust või hirmu suhtlemise suhtes või kes oma töös põhiliselt tegelevad kirjalike tekstidega. Ka sõnavara laiendamiseks ja pideva hea vormi hoidmiseks on kasulik kord nädalas intensiivselt inglise keeles ennast väljendada. Arutatakse päevakajalisi sündmusi ja (majandus/poliitilisi/haridus/tehnika jne) uudiseid nii Eestis kui ka kogu maailmas, peetakse diskussioone eetilistel teemadel, vaetakse inimsuhteid. Kindlasti arvestatakse teemade valikul osalejate huve ja vajadusi. Enamus materjalist pärineb inglise keelsest meediast.
Koolitused toimuvad alates 17. septembrist 2014 kolmapäeviti kell 15.00-17.15 (3 ak. tundi).
Maht: 60 ak. tundi
Lisainfo: Lea Klemets, lea.klemets@eek.ee
Registreerumine: Kristi Gross, kristi.gross@eek.ee
Koolitused toimuvad alates 16. septembrist 2014 teisipäeviti ja neljapäeviti algusega kell 15.00-17.15 (3 ak. tundi).
Kursus on vajalik kõigile neile, kes tahavad töötada rahvusvahelises firmas või firmas, millel on väliskliendid ja/või –partnerid. Soovitav kõigile neile, kes tahavad tunda end kindlalt igas olukorras.
Käsitlemisele tulevad järgmised teemad:
Kui grupis ilmneb huvi täiendavate teemade suhtes, on neid alati võimalik kaasata käsitletavate teemade hulka.
Maht: 42 ak. tundi
Lisainfo: Lea Klemets, lea.klemets@eek.ee
Registreerumine: Kristi Gross, kristi.gross@eek.ee
Koolitused toimuvad alates 16. septembrist 2014 teisipäeviti ja neljapäeviti kell 11.00-12.30 (2 ak. tundi).
Maht: 60 ak. tundi
Lisainfo: Lea Klemets, lea.klemets@eek.ee
Registreerumine: Kristi Gross, kristi.gross@eek.ee
Koolitused toimuvad alates 15. septembrist 2014 esmaspäeviti ja kolmapäeviti algusega kell 08.30-10.00 (2 ak. tundi).
Maht: 60 ak. tundi
Lisainfo: Lea Klemets, lea.klemets@eek.ee
Registreerumine: Kristi Gross, kristi.gross@eek.ee
Koolitused toimuvad alates 15. septembrist 2014 esmaspäeviti ja kolmapäeviti kell 11.00-12.30.
Maht: 60 ak. tundi
Lisainfo: Lea Klemets, lea.klemets@eek.ee
Registreerumine: Kristi Gross, kristi.gross@eek.ee
Toimumiskoht: Viljandi
Maht: 20 EAP
I moodul – Ettevõtte üldjuhtimine: ettevõtte strateegia, kvaliteedijuhtimise ja turunduse põhialused - 3 EAP; 10. 09 – 11. 09, 08. 10.2014
II moodul – Ettevõtte tootmislogistika ja tarneahelate juhtimine – 3 EAP; 09. 10, 12. – 13. 11.2014
III moodul – Tootmiskorraldus – 6 EAP; 10. – 11. 12, 14. - 15. 01, 11. – 12. 02.2015
IV moodul – Ettevõtte operatsioonide juhtimine – 3 EAP; 11. – 12. 03, 15. 04.2015
V moodul – Ettevõtte finantsplaneerimine ja juhtimisarvestus – 2 EAP; 13.- 14. 05.2015
VI moodul – Tootmispersonali juhtimine – 3 EAP; 16. 04, 10. – 11. 06.2015
Registreerumine: Kohad täis!
Digitaalgraafika ettevalmistuskursus on mõeldud Sulle, kui soovid õppida Graafilise disaini, Veebitehnoloogiate ja Arvutimängude disaini erialal, kuid tunned, et sooviksid eelnevat enesetäiendust. Ettevalmistuskursus puudutab joonistamise ja kompositsiooni põhitõdesid, teeb sissejuhatuse erialavaldkonda kuuluvasse kujundus- ja märgigraafikasse ning UX-designi (kasutajakogemuslikku disaini).
Sisu:
Maht: 24 akadeemilist tundi
NB! Ettevalmistuskursusel osalejad ei pea sisseastumisel esitama loomingulisi töid.
Maht: 4 päeva, a 6 tundi
Toimumisajad: kokkuleppel
Sisu:
Konfliktiga toimetuleku etapid – olukorra mõistmine, sobivate lahendusvariantide analüüs, läbirääkimised ja diskussioon, kliendi mõistmine ja lahenduste pakkumine, konflikt lõpetamine, edasise tegevuskava kinnitamine, kliendisuhtluse lõpetamine. Tagasisidestamine ja kriitika kuulamine ning kritiseerimine konflikti faasis. Kuidas teha koostööd konfliktide lahendamisel.
Tõhus eneseavamine. Mitteverbaalne ja verbaalne kommunikatsioon. Käitumise kirjeldamine vs hinnang. Suhtlemisstiilid: agressiivne, alistuv, kehtestav. Kehtestavad sõnumid: teatav, ennetav, äraütlev ja kehtestav mina-sõnum.
Klienditeenindajal on kahtlemata kõige olulisem roll kliendirahulolu tagamisel, kuid harva mõeldakse sellele, et hästi teenindada, peab hea klienditeenindaja "seljataga" olema ka hea meeskond. Miks meeskonnatöö on oluline ja millised tegurid toetavad koostööd - sellele otsime koolitusel vastest. Teemadena käsitletakse:
Praktilised ülesanded: klienditeekonna analüüs, juhtumianalüüs – veaolukordade lahendamine teeninduses.
Koolitajad: Anu Virovere, Karin Kuimet, Tiina Merkuljeva, Eneken Titov
Oodatud tulemused:
Kursuse läbinu:
Maht 2 päeva
Toimumise aeg: kokkuleppel
Koolituse sisu:
Koolitusmeetodid:
Grupitöödes analüüsitakse peamisi esinevaid konfliktsituatsioone organisatsioonis ja arutletakse nendega toimetuleku võimaluste üle. Samuti käsitletakse antud teemade all konfliktse vestluse lõpetamist ja toimetulekut teatud “raskete“ suhtlemistüüpidega.
Kogu teoreetilise materjali kinnistamine toimub läbi aktiivõppe meetodite, koolitaja suunamisel koostavad osalejad praktilised käitumismudelid. Koolituse jooksul täidavad osalejad teste, mille abil nad saavad hinnangu enda hetke oskustele ja nõrkustele- tugevustele. Koolitusel viiakse läbi suhtlemistreening, mille käigus mängitakse läbi reaalsed konfliktsituatsioonid (praktiliste tüüpkonfliktide näitel), kus osalejad kehastavad erinevaid osapooli. Koolitajate kaasaabil teostatakse analüüs ja tehakse järeldused edasiseks käitumise parendamiseks.
Koolituse tulemusena osaleja:
Lisainfo:
Eesmärk: Koolituse eesmärk on anda osalejatele teadmised ja oskused muudatuste protsessi juhtimiseks. Kahepäevase koolituse käigus on lisaks muudatuste protsessi üldkäsitlusele arutlusel ka töötajate juhtimine muudatuste protsessis ja toimetulek konfliktidega, mis on üks muudatustega kaasamineku suurim väljakutse.
Sihtgrupp: ettevõtete ja organisatsioonide juhid
Osalejate arv: kuni 20 inimest
Maht: 2 päeva, 14 akadeemilist tundi
Toimumisaeg ja -koht: 14.-15.oktoober 2014
Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor, Suur-Sõjamäe 10A, Tallinn
Lühikirjeldus:
Keerulised muudatused põhjustavad organisatsioonis lahkhelisid, konflikte, heade töötajate lahkumist, langevat tulemuslikkust ja palju muud negatiivset. Antud koolitusel analüüsitakse organisatsioonilise muudatuse protsessi ja leitakse parimad viisid muudatuste läbiviimiseks, et vähendada negatiivseid tagajärgi. Koolitus on praktiline ning lahenduste ja toimetulekuviiside leidmisel lähtutakse reaalsetest juhtumitest.
Oodatav tulemus:
Koolituse tulemusena osaleja:
Koolituse sisu:
Muudatuste ettevalmistamine
Muudatustega toimetulek, töötaja muudatuste protsessis
Konfliktidega toimetulek muudatuste protsessis
Muudatuste mõju ja selle hindamine
Koolitusmeetodid:
Koolituse jooksul vahelduvad loengud, arutelud ja juhtumite lahendamine, mis aitavad luua süsteemse ülevaate muudatuste juhtimise põhimõtetest. Grupitööde, iseseisvate ülesannete ning testide abil antakse konkreetsed soovitused paremaks muudatuste juhtimiseks või nendega toimetulekuks ning konfliktide maandamiseks.
Koolitaja(te) tutvustus: Eneken Titov
Koolituse maksumus: 125 eurot + km
EEK VILISTLASTELE JA MITMEKESI ÜHEST ETTEVÕTTEST OSALEJATELE ON SOODUSTUS -10%
Koolituse liik: avatud koolitus või sisekoolitus
Eesmärk: Tänapäeva klient on muutnud, ta on tark, hindab elukvaliteeti ja otsib emotsioone. Alternatiivne müük ja klienditeenindus on heaks abivahendiks eristumisel teistest samalaadsetest ettevõtetest, et väsitava infomüra tingimustes klientide teadvuseni jõuda.
Sihtgrupp: müügikonsultandid, klienditeenindajad
Maht: 2 päeva
Esimene päev: Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor, Suur-Sõjamäe 10A, Tallinn
Teine päev: alternatiivne koht (buss ja Põhjaka mõis või tramm/rong ja õppeekskursioon)
Lühikirjeldus: Tavapärased müügi- ja klienditeenindusmeetodid ei ole enam nii tõhusad. Koolitus on vajalik, et kliendi ootusi ja nõudmisi mitte täita, aga ületada.
Oodatav tulemus: Osalejad oskavad koostada huvitavaid suhtlemisstrateegiaid tööks erinevate klientidega; oskavad oma käitumist kohandada ja muuta meeldejäävamaks müügiprotsessis ja klienditeeninduses
Koolituse sisu:
Teema | Alateemad ja kasutatavad õppemeetodid | Maht (ak.h) | koolitaja |
Kliendigrupid lähtudes isiksuse tüüpidest. | Lühiloeng, arutelu ja videode ja juhtumite analüüs. | 5 t | Aet Kull |
Elamuslik müük ja klienditeenindus lähtudes erinevatest kliendigruppidest (naised, mehed, eri rahvused, ametid jne) | Lühiloeng, arutelu ja videode analüüs. Loovuskaardid. (11615) | 3 t | Anne Roosipõld |
Praktilised näited elamuslikust müügist ja klienditeenindusest
| Arutelu ja analüüs sõiduvahendis (näiteks bussis) | 1,5 t | Anne Roosipõld, Aet Kull
|
Õppereis | Juhtumi analüüs konkreetses ettevõttes | 5 t | Anne Roosipõld, Aet Kull |
Praktilised näited elamuslikust müügist ja klienditeenindusest
| Arutelu ja analüüs (näiteks bussis) | 1,5 t | Anne Roosipõld, Aet Kull |
Koolitaja(te) tutvustus: Aet Kull ja Anne Roosipõld on müügi ja klienditeenindusega seotud aastaid, seda õppides, õpetades ja igapäevaselt praktiseerides. Tänasel päeval kulub nende põhiline aeg tegutsemiseks Ettevõtluskõrgkoolis Mainor
Koolituse maksumus: 190 eurot+km
Kontakt:
Kristi Gross
kristi.gross@eek.ee
Olete vahel mõelnud, miks on teie ettevõtte müügitöötajad justkui mitte nii edukad kui konkurentidel? Või kuidas neid konkurentide omadest veel edukamateks teha? Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor saate osaleda vastaval koolituskursusel, mis arendab teie müügitöötajate endi arusaamist müügipsühholoogiast, mille tulemusena tõuseb nende müügiedukus.
Iga klient on ainulaadne ning tal on oma eelistatud tööalase suhtlemise viis.
Müügiinimesed tunnevad end kõige paremini, kui nad müüvad oma tugevus- või “mugavustsoonis”.
Kõikidele klientidele ei sobi ühesugune müügimeetod, kuna see võib tekitada neis pingeid ja ebamugavustunnet. Müügitegevuse kohandamine on õpitav, mitte kaasasündinud oskus.
Koolituse liik: avatud koolitus (koolitust on võimalik tellida ka sisekoolitusena)
Eesmärk: Õppida analüüsima inimeste käitumise põhjusi. Rakendada teadlikumalt oma loomupärase käitumise tugevusi müüjana.Teadvustada oma arenguvajadused müüjana. Õppida koostama suhtlemisstrateegiaid tööks erinevate klientidega. Mõista oma käitumise kohandamise vajadust müügiprotsessi erinevates osades. Õppida kasutama omandatud oskusi erinevates müügiolukordades. Koostada isiklik arenguplaan.
Sihtgrupp: Ettevõtjad, müügijuhid, klienditeenindajad
Maht: 12 akadeemilist tundi
Toimumisaeg ja -koht: 27. november 2014
Suur-Sõjamäe 10a, Tallinn, Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor Tallinna õppekeskus.
Lühikirjeldus: Olete vahel mõelnud, et miks on teie ettevõtte müügitöötajad justkui mitte nii edukad kui konkurentidel? Või kuidas neid konkurentide omadest veel edukamateks teha? Müügiinimesed tunnevad end kõige paremini, kui nad müüvad oma tugevus- või “mugavustsoonis”. Kõikidele klientidele ei sobi ühesugune müügimeetod, kuna see võib tekitada neis pingeid ja ebamugavustunnet. Müügitegevuse kohandamine on õpitav, mitte kaasasündinud oskus.
Oodatav tulemus: Osaleja oskab enda käitumist kohandada vastavalt kliendi vajadustele, keskkond muutub meeldivamaks, millest tingituna tõuseb ka müügipotentsiaal.
Koolituse sisu:
Koolitusmeetodid: Loengud, grupitööd, juhtumite analüüsid.
Koolitaja tutvustus: Aet Kull (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor), turunduse ja müügijuhtimise kogemus pärineb juba eelmisest sajandist, mil ta oli senini ülipopulaarse terviseajakirja Kodutohter üks omanikke ja kirjastajaid. Ettevõtte juhina tegeles ka turunduse ja müügiga meediaettevõtetes Ühinenud Ajakirjad ja Suur Eesti Raamatuklubi. Käesoleval ajal töötab Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor turunduse moodulijuhi ja õppejõuna.
Koolituse maksumus: 85 eurot +km
EEK VILISTLASTELE JA MITMEKESI ÜHEST ETTEVÕTTEST OSALEJATELE ON SOODUSTUS -10%
Kontakt:
Kristi Gross
kristi.gross@eek.ee
1. | Koolitusprogrammi nimetus eesti keeles | ETTEVÕTLUSÕPE |
2. | Programmi maht (EAP) | 130 auditoorset tundi (32 EAP, 1 EAP = 8 AT), 126 tundi iseseisvat tööd |
3. | Õppetöö keel | Eesti keel |
4. | Sihtgrupp | Potentsiaalsed jaeelnevaettevõtlusalase kogemuseta alustavad ettevõtjad, kes vajavad baasteadmisi ja oskusi, mis on vajalikud edukaks konkureerimiseks ettevõtluses. Kursuse käigus koostavad koolitatavad äriplaani.
|
5. | Eesmärgid ja aluspõhimõtted | 1. Õppekava eesmärgiks on anda potentsiaalsetele ja alustavatele ettevõtjatele vajalikud baasteadmised ning oskused loomaks oma ettevõte ja alustada tegutsemist ettevõtluses. 2. Koolitusel omandatu annab alustavale ettevõtjale võimaluse siseneda ettevõtlusesse suuremate teadmiste ja oskustega, selleks koostab ta äriplaani.
|
6. | Õppekava õpiväljundid | Kursuse läbinu:
|
7. | Kursuse läbimisel väljastatavad dokumendid | Tunnistus |
8. | Õppekava ülesehituse lühikirjeldus | Koolitusmetoodika väljatöötamisel arvestanud rahvusvahelisi trende ettevõtlusõppes. Ettevõtluse õpetamises rõhutatakse rahvusvaheliselt üha enam traditsiooniliste loengute vähest efektiivsust ja tähtsustatakse õppimist erinevate tegevuste kaudu. Koolitus baseerub reaalsete koolituspäevade läbiviimisel ning iseseisval õppel. |
9. | Meeskond | Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor õppejõud |
Lisainfo:
Aet Kull
aet.kull@eek.ee
Vene keelt kõnelev klient on üldiselt väga hea ja maksuvõimeline tarbija. Sageli aga Eesti klienditeenindajatel, eriti aga noorematel, ei jätku oskust ega ka julgust suhelda ja müüa oma tooteid ning lahendada probleeme vene keeles. Vene keel on aga külalislahkuse, südamlikkuse ja empaatia keel, mis viisakas suhtluskeskkonnas loob tõelise elamuse.
Eesmärk:
Koolituse maht: 2 päeva (16 akadeemilist tundi).
Toimumisaeg: kokkuleppel tellijaga
Koolituse toimumiskoht: Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor, Suur-Sõjamäe 10a
1. päev
Teema nr.1
Kliendikeskne teenindus. Teeninduskvaliteet.
Teenindusstandardid
2 ak. tundi
Teema nr.2
Klientide vajadused ja ootused, klientide rühmitamine.
Vene klientide teenindamise iseärasused
Klientide rahulolu suurendamise meetodid
2 ak. tundi
Teema nr.3
Klientide vastuvõtmine, lauda juhatamine, tellimuste vormistamine (eesti ja vene keeles)
Müügitöö restoranis. Toitude kirjeldamine eesti ja vene keeles. Veinide kirjeldamine vene keeles. 2 ak. tundi
Teema nr. 4
Toitude ja jookide serveerimine.
Laudade koristamine, tagasiside küsimine. Klientide ärasaatmine (vene keeles)
2 ak. tundi
2. päev
Teema nr. 5
Veaolukordade ennetamine ja käsitlemine teeninduses, kiituste käsitlemine
Konfliktid teeninduses. Konfliktide lahenduskäigud.
Konfliktide lahendamine vene keeles.
2 ak. tundi
Rollimängud:veaolukordade, konfliktide ja probleemsituatsioonide lahendamine
2 ak. tundi
Teema nr. 6
Vene suhtlemis-, miljöö- ja situatsioonikeel (vestlus argiteemadel).
2 ak. tundi
Teema nr. 7
Praktiline teenindamine klienditeekonna algusest kuni lõpuni.
Kokkuvõte. 2 ak. tundi
Õpitulemused
Õppija teab:
Õppija oskab:
Õppijate hoiakud:
Koolitaja nimi ja taust: Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor õppejõud Anne Roosipõld. Õpiku „Restoraniteeninduse” autor. EEK Mainori õppejõud Siiri Pokkinen
Vene keelt kõnelev klient on üldiselt väga hea ja maksuvõimeline tarbija. Sageli aga eesti klienditeenindajatel, eriti aga noorematel, ei jätku oskust ega ka julgust suhelda ja müüa oma tooteid ning lahendada probleeme vene keeles. Vene keel on aga külalislahkuse, südamlikkuse ja empaatia keel, mis viisakas suhtluskeskkonnas loob tõelise elamuse.
Eesmärk:
Koolituse maht: 2 päeva (14 akadeemilist tundi)
Toimumisaeg: kokkuleppel tellijaga
1. päev
Teema nr. 1
Kliendikeskne teenindus. Teeninduskvaliteet.
Teenindusstandardid
2 ak. tundi
Teema nr. 2
Klientide vajadused ja ootused, klientide rühmitamine.
Vene klientide teenindamise iseärasused
Klientide rahulolu suurendamise meetodid
2 ak. tundi
Teema nr.3
Klientide vastuvõtmine, kokteilide soovitamine (eesti ja vene keeles)
Müügitöö baaris. Baarimenüü ja erinevate jookide kirjeldamine eesti ja vene keeles.
2 ak. tundi
Teema nr. 4
Tagasiside küsimine. Teenindussuhtlus. Peamised suhtlemiskanalid ja- tehnikad
Vene suhtlemis-, miljöö- ja situatsioonikeel (vestlus argiteemadel)
Klientide ärasaatmine (vene keeles)
2 ak. tundi
2. päev
Teema nr. 5
Veaolukordade ennetamine ja käsitlemine teeninduses, kiituste käsitlemine
Konfliktid teeninduses. Konfliktide lahenduskäigud.
Konfliktide lahendamine vene keeles. 2 ak. tundi
Teema nr. 6
Rollimängud:veaolukordade, konfliktide ja probleemsituatsioonide lahendamine
2 ak. tund
Teema nr. 7
Praktiline teenindamine klienditeekonna algusest kuni lõpuni.
Kokkuvõte 2 ak. tundi
Õpitulemused
Õppija teab:
Õppija oskab:
Õppijate hoiakud:
Koolitaja: Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor õppejõud Anne Roosipõld. Õpiku „Restoraniteeninduse” autor. EEK õppejõud Siiri Pokkinen
Kontakt:
Kristi Gross
kristi.gross@eek.ee
Toimumisaeg: kokkuleppel tellimisasutusel
Maht: 60 ak. tundi
Klienditeeninduskursus hotellis vene keeles (60 tundi), olenevalt kliendi soovist kas korraga 2 korda 3 tundi ( ά 45 min) nädalas või 2 korda 2 tundi ( ά 45 min) nädalas.
Võimalik on ka temaatikat muuta ja täiendada.
Kontakt:
Kristi Gross
kristi.gross@eek.ee
Koolituse aeg ja maht: kokkuleppel; 14 EAP, sh 112 tundi auditoorset tööd
Koolituse toimumiskoht: Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor, Suur-Sõjamäe 10a, Tallinn.
1. Teab kliendikeskse organisatsiooni toimimise põhimõtteid, oskab analüüsida oma organisatsiooni toimimist ning välja tuua prioriteetsed parendusvaldkonnad.
2. Teab kaasaegseid lähenemisi toote ja teenuse arendamisele ning mõistab teenuste disainimisest saadavat kasu.
3. Oskab tähelepanu pöörata infotehnoloogilistele võimalustele oma organisatsiooni kliendisuhete juhtimises.
3. Saab aru innovatsiooni olemuses teeninduses ja oskab algatada innovaatilisi projekte oma organisatsioonis.
4. Teab erinevaid teeninduskvaliteedi hindamise ja rahulolu-uuringute meetodeid ning oskab planeerida ja läbi viia usaldusväärseid uuringuid.
5. Oskab luua seoseid erinevate juhtimisvõtete ning kliendikeskse protsessijuhtimise vahel ja teab metoodikaid, mida kasutades on võimalik luua kliendikeskset organisatsiooni kultuuri.
6. Tunneb erinevaid personali arendamise ja motiveerimise meetodeid ning oskab koostada töötajate arenguplaani.
7. Tunneb mõte- meeleolu-käitumine seost ning teab võtteid, millega suurendada oma rahulolu ja õnnetunnet.
Koolituse maksumus sisaldab koolitust, õppematerjale ja kohvipause. Kui organisatsioonist osaleb rohkem kui üks inimene, kehtib igale järgnevale osalejale samast organisatsioonist soodustus 10%. Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor vilistlastele ja Hea Teeninduse Ühingu liikmetele on kursuse maksumus 10% soodsam.
Lisainfo:
Katrin Kreegimäe
katrink@eek.ee
Osaleja tagasiside kursusele
Teenindusjuhi pädevuskoolituselt saadud info ja materjalid olid minu jaoks suure praktilise väärtusega ning leiavad kindlasti rakendust minu igapäevases töös. Õppejõud oli äärmiselt professionaalsed ja suurte erialaste kogemustega ning andsid väga hea kontsentratsiooni oma teadmistest ja väärtuslikest kogemustest. Kindlasti soovitan kursust teenindusjuhtidele ja kõikidele, kes on antud teemast huvitatud ning soovivad ennast sellel alal arendada ja täiendada. Jäin kursusega igati rahule, tänan veelkord korraldajaid, õppejõude ja meeldivaid kaasüliõpilasi.
2012 aasta osaleja
Kristi Aamisepp
Sihtgrupp: büroojuhid, asjaajajad, sekretärid, assistendid. Kõik, kellel tuleb tegeleda asjaajamise korraldamisega organisatsioonis ja vastutada sellega kaasneva finantsplaneerimise eest.
Maht: 4x8 akadeemilist tundi
Hind: 200 € + km (ühe osaleja hind)
Toimumiskoht ja -aeg: Suur-Sõjamäe 10a,EEK Tallinna õppekeskus
Oodatav tulemus:
Õppe läbimisel omab õppija
Teema | Alateemad ja kasutatavad õppemeetodid |
Finantsarvestuse põhimõtted | Finantsarvestuse põhimõtted. Registrite koostamine. Andmetöötlus ja finantsaruannete koostamine bürootöös. Organisatsiooni eesmärkide ja võimaluste seos bürootöö planeerimisega. Bürootööd puudutava eelarveosa projekti koostamine ja täitmise jälgimine. |
Organisatsiooni strateegiast lähtuv bürootöö ja finantsarvestuse planeerimine | Maksunduse peamised valdkonnad ja nende omavaheline eristamine ning seostamine. Põhiseosed maksude ja riigieelarve vahel, maksunduse põhiterminoloogia ja üldine maksukorralduse regulatsioon. |
Finantsplaneerimine erinevate lepingute sõlmimisel | Ökonoomne võlaõiguslike ja tööõiguslike lepingute sõlmimine (seos maksudega). |
Lisainfo: õppe läbimisel on abiks sekretäritöö ja asjaajamise korraldamise põhimõtete tundmine. Vähemalt algteadmised õigusaktide kohta (TLS, VÕS, TSÜS)
Koolitaja: Margit Puik
Kontakt:
Kristi Gross
kristi.gross@eek.ee
Tänases Eestis tajuvad töötajad sageli tööd kui igapäevast koormavat kohustust, mis ei motiveeri ning millega kaasnevad tööstress ja töö tulemuslikkuse vähenemine. Juhid ei näe võimalusi töötajate innustamiseks ja motiveerimiseks ning tõhusa töö tagamiseks ebakindlas turuolukorras. Nende organisatsioonide töötajad, keda juhivad aga teadlikult tööalast heaolu kujundavad juhid, paistavad silma tulemuslikkuse ja motiveerituse poolest.
Positiivses psühholoogias käsitletakse tööelu kui ühte igapäevast meeldivate kogemuste ja inimese arengu allikat, mille tekkeson oma oluline roll nii töötajal kui ka tööandjal. Täiendkoolituse läbiv teema ongi positiivsete töösuhete kujundamine, hoidmine ja edendamine ning seeläbi tööalase heaolu suurendamine positiivse psühholoogia võtete abil. Selleks tuleb läbi vaadata ja ümber kujundada organisatsioonsisesed töösuhted, -protsessid ning inimese ja organisatsiooni koostöö. Koolitusel osaleja saab teadmisi ja esmaseid oskusi, mis aitavad leida töörõõmu nii endas kui ka soodustada selle arenemist organisatsioonis.
Koolituse eesmärk: Täiendkoolitus aitab organisatsioonide esindajatel positiivse psühholoogia võtete rakendamise abil suurendada tööalast heaolu ning seeläbi muuta töö tulemuslikumaks ja meeldivamaks nii töötaja kui ka organisatsiooni tasandil.
Koolituse aeg ja maht: kokkuleppel, 76 akadeemilist tundi, 8 moodulit, 11 päeva (reede-laupäev).
Koolituse toimumiskoht: Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor, Suur-Sõjamäe 10a, Tallinn.
Sihtgrupp: Osalema on oodatud organisatsioonide spetsialistid ja juhid erinevatelt tegevusaladelt. Grupi suurus 10-16 inimest.
Õpiväljundid
Koolitusprogrammi läbinud:
Koolitajad: Kaidi Kiis, Eneken Titov, Piret Einpaul, Taimi Elenurm, Kadi Pärnits, Anu Virovere ja Signe Laipaik.
Lisainfo programmi kohta:
Kristi Gross
kristi.gross@eek.ee