Ostukorv Ostukorv (0)
Avatud Kõrgkool - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Suur-Sõjamäe 10a, Tallinn, Estonia eek@eek.ee +372 610 1900

Tarbijakäitumine

Õppeaine sisu

Tarbijakäitumise eesmärk on anda ülevaade tarbijate ostukäitumisest, selle mõjuteguritest, seostades teemat turundustegevusega. Kursuse käigus antakse ülevaade peamiste tarbijakäitumise psühholoogiliste mõjutegurite (motivatsioon, osalus, taju, mälu, hoiakud) spetsiifikast. Analüüsitakse kultuuri, sotsiaalse klassi, võrdlusgrupi ja perekonna võimalikest mõjudest tarbijakäitumisele. Paralleelselt mõjuteguritega selgitatakse tarbija ostuotsustusprotsessi kujunemist ja uusi suundi tarbijakäitumises.

Kursuse läbinu:

  • teab tarbijakäitumise mõjutegureid;
  • teab ostuostotsustusprotsessi ülesehitust;
  • teab uusi trende tarbijakäitumises ja oskab seostada tarbijakäitumist turundustegevusega.


Toimumise aeg ja koht

Vali omale sobivaim õppeperiood

vabu kohti 3/32

Koolitaja: Anne Roosipõld

  • 23. mai 2019, 14:00 (8 ak. tundi)
  • 24. mai 2019, 10:00 (4 ak. tundi)
  • 26. mai 2019, 14:00 (4 ak. tundi)

Helista meile +372 610 1916
või kirjuta avatud@eek.ee