Alternatiivturundus on heaks abivahendiks klientide teadvuseni jõudmisel, sest meid ümbritseb väsitav infomüra. Muidugi on võimalus kasutada massturundust, makstes selle eest kõrget hinda, kuid palju tõhusam on jõuda valitud sihtgrupini alternatiivturunduse abil. Sellest räägime ja vaatame koos huvitavamaid näiteid ägedatest alternatiivturunduse kampaaniatest, mis on pakkunud palju kõneainet nii Eestis kui ka rahvusvahelisel tasandil.
Samuti on olemas alternatiivsed õppimisvõimalused, s.t. õppimine mitte ainult koolipingis, vaid koolist väljas. Learning by doing - vaatame lähemalt, millised on alternatiivsed õppimisvõimalused, s.t. kuidas õppida konkurentidelt ja oma klientidelt, kasutada interneti tohutuid võimalusi või õppida elust enesest, külastades kauplusi, toidukohti, kino, teatrit, ettevõtteid, muuseume vms.
Aeg: 14. mai 2014 kell 9.30-12.15
Koht: Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Viljandi õppekeskus, Tallinna 19 / 21, III korrus, auditoorium 2
Sihtgrupp: alustavad ja tegutsevad ettevõtjad jt ettevõtluse arendamisest huvitatud isikud
Moderaator: Aet Kull, EEK turunduse moodulijuht, turunduskommunikatsiooni õppejõud
AJAKAVA
09.30-10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00-10.10 Tervitussõnad
10.10-10.50 Alternatiivturundus – kuidas võita klientide tähelepanu. Aet Kull, EEK turunduse
moodulijuht, turunduskommunikatsiooni õppejõud
10.50-12.20 Viie meele kasutamine turunduses. Anne Roosipõld, EEK ärikorralduse ja
turismiettevõtluse moodulijuht, klienditeeninduse õppejõud
11.20-11.50 Alternatiivne õppimine – näe võimalusi arenguks kõikjal. Anneli Rumm, EEK
haridustehnoloog
11.50-12.50 Vestlusring
Alternatiivse tegevuse võimalused.
Lõpetamine