Koolituse aeg ja maht: kokkuleppel; 14 EAP, sh 112 tundi auditoorset tööd
Koolituse toimumiskoht: Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor, Suur-Sõjamäe 10a, Tallinn.
1. Teab kliendikeskse organisatsiooni toimimise põhimõtteid, oskab analüüsida oma organisatsiooni toimimist ning välja tuua prioriteetsed parendusvaldkonnad.
2. Teab kaasaegseid lähenemisi toote ja teenuse arendamisele ning mõistab teenuste disainimisest saadavat kasu.
3. Oskab tähelepanu pöörata infotehnoloogilistele võimalustele oma organisatsiooni kliendisuhete juhtimises.
3. Saab aru innovatsiooni olemuses teeninduses ja oskab algatada innovaatilisi projekte oma organisatsioonis.
4. Teab erinevaid teeninduskvaliteedi hindamise ja rahulolu-uuringute meetodeid ning oskab planeerida ja läbi viia usaldusväärseid uuringuid.
5. Oskab luua seoseid erinevate juhtimisvõtete ning kliendikeskse protsessijuhtimise vahel ja teab metoodikaid, mida kasutades on võimalik luua kliendikeskset organisatsiooni kultuuri.
6. Tunneb erinevaid personali arendamise ja motiveerimise meetodeid ning oskab koostada töötajate arenguplaani.
7. Tunneb mõte- meeleolu-käitumine seost ning teab võtteid, millega suurendada oma rahulolu ja õnnetunnet.
Koolituse maksumus sisaldab koolitust, õppematerjale ja kohvipause. Kui organisatsioonist osaleb rohkem kui üks inimene, kehtib igale järgnevale osalejale samast organisatsioonist soodustus 10%. Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor vilistlastele ja Hea Teeninduse Ühingu liikmetele on kursuse maksumus 10% soodsam.
Lisainfo:
Katrin Kreegimäe
katrink@eek.ee
Koolituse programm: vaata siit
Osaleja tagasiside kursusele
Teenindusjuhi pädevuskoolituselt saadud info ja materjalid olid minu jaoks suure praktilise väärtusega ning leiavad kindlasti rakendust minu igapäevases töös. Õppejõud oli äärmiselt professionaalsed ja suurte erialaste kogemustega ning andsid väga hea kontsentratsiooni oma teadmistest ja väärtuslikest kogemustest. Kindlasti soovitan kursust teenindusjuhtidele ja kõikidele, kes on antud teemast huvitatud ning soovivad ennast sellel alal arendada ja täiendada. Jäin kursusega igati rahule, tänan veelkord korraldajaid, õppejõude ja meeldivaid kaasüliõpilasi.
2012 aasta osaleja
Kristi Aamisepp