EEK
EST
Käesoleva kursuse raames käsitletakse kolme kriitilist ja omavahel seotud küsimust: mille pärast on kliendikesksus ettevõttele eluliselt tähtis, kuidas luua ja toimivana hoida kliendikeskse organisatsiooni süsteem ning kuidas juhtida muutusi seoses kliendikeskse kontseptsiooni juurutamisega.

Koolituse eesmärk on anda teenindusvaldkonnas töötavatele praktikutele võimalus leida vastus küsimusele, kuidas reaalselt kujundada oma ettevõte kliendikeskseks ning omandada selle teostamiseks vajalikud töömeetodid. 

Koolituse aeg ja maht: kokkuleppel; 14 EAP, sh 112 tundi auditoorset tööd

Koolituse toimumiskoht: Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor, Suur-Sõjamäe 10a, Tallinn. 

Sihtgrupp: Teenusmajanduse sektoris tegutsevad ettevõtjad (teenindus, toitlustus, majutus, turism jmt), äri- ja avaliku sektori asutuste juhid, teenindusjuhid ja inimesed, kes on volitatud algatama muutusi teeninduses kogu organisatsiooni tasandil. Grupi suurus on 16 inimest.

Õppekava õpiväljundid: 

Kursuse läbinu:

1. Teab kliendikeskse organisatsiooni toimimise põhimõtteid, oskab analüüsida oma organisatsiooni toimimist ning välja tuua prioriteetsed parendusvaldkonnad.

2. Teab kaasaegseid lähenemisi toote ja teenuse arendamisele ning mõistab teenuste disainimisest saadavat kasu.

3. Oskab tähelepanu pöörata infotehnoloogilistele võimalustele oma organisatsiooni kliendisuhete juhtimises.

3. Saab aru innovatsiooni olemuses teeninduses ja oskab algatada innovaatilisi projekte oma organisatsioonis.

4. Teab erinevaid teeninduskvaliteedi hindamise ja rahulolu-uuringute meetodeid ning  oskab planeerida ja läbi viia usaldusväärseid uuringuid.

5. Oskab luua seoseid erinevate juhtimisvõtete ning kliendikeskse protsessijuhtimise vahel ja teab metoodikaid, mida kasutades on võimalik luua kliendikeskset organisatsiooni kultuuri.

6. Tunneb erinevaid personali arendamise ja motiveerimise meetodeid ning oskab koostada töötajate arenguplaani.

7. Tunneb mõte- meeleolu-käitumine seost ning teab võtteid,  millega suurendada oma rahulolu ja õnnetunnet.


Koolitajad: Tiina Merkuljeva, Katrin Kreegimäe, Jari Kukkonen, Eneken Titov, Karin Kuimet, Kaidi Kiis, Katrin Alujev ja Priit Tannik. Lektoritel on teenidusjuhi kutsestandardi koostamise kogemus.

Koolituse maksumus sisaldab koolitust, õppematerjale ja kohvipause. Kui organisatsioonist osaleb rohkem kui üks inimene, kehtib igale järgnevale osalejale samast organisatsioonist soodustus 10%. Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor vilistlastele ja Hea Teeninduse Ühingu liikmetele on kursuse maksumus 10% soodsam.


Lisainfo:
Katrin Kreegimäe
katrink@eek.ee

Koolituse programm: vaata siit

Osaleja tagasiside kursusele

Teenindusjuhi pädevuskoolituselt saadud info ja materjalid olid minu jaoks suure praktilise väärtusega ning leiavad kindlasti rakendust minu igapäevases töös. Õppejõud oli äärmiselt professionaalsed ja suurte erialaste kogemustega ning andsid väga hea kontsentratsiooni oma teadmistest ja väärtuslikest kogemustest. Kindlasti soovitan kursust teenindusjuhtidele ja kõikidele, kes on antud teemast huvitatud ning soovivad ennast sellel alal arendada ja täiendada. Jäin kursusega igati rahule, tänan veelkord korraldajaid, õppejõude ja meeldivaid kaasüliõpilasi.


2012 aasta osaleja
Kristi Aamisepp