Ostukorv Ostukorv (0)
Avatud Kõrgkool - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Suur-Sõjamäe 10a, Tallinn, Estonia eek@eek.ee +372 610 1900

Äriprotsesside moodul

Õppeaine sisu

Õppemooduli raames keskendutakse organisatsiooni toimimiseks vajalike funktsioonide ja protsesside üles ehitamiseks ja rakendamiseks vajalikele kompetentsidele. Moodulis käsitletakse järgmisi organisatsiooni olulisi protsesse ja funktsioone: strateegiline juhtimine ja äriprotsesside analüüs, turundus ja müük, finantsjuhtimine, tootmisjuhtimine, logistika, personalitöö, kvaliteedijuhtimine ja teenindusjuhtimine. Kesksel kohal on töötajate kaasamine organisatsioonis ning individuaalse arengu ja organisatsiooni arenguvajaduste väljaselgitamine ja sidumine.

Kursuse läbinu:

  • mõistab organisatsiooniprotsesside seoseid ja toimimispõhimõtteid
  • analüüsib organisatsiooni põhi- ja tugiprotsesse
  • teeb ettepankuid organisatsiooni tõhusamaks ja mõjusamaks toimimiseks

Aine läbimise tingimuseks on eksami edukas sooritamine.

Galina Laane, MA
Olga Nežerenko, PhD
logistika erialajuht,
logistika vanemlektor
Olga Uhabakin, MA, MBA
personalipartner
Igor Korzoun, PhD
majandusteooria lektor
Anna Gusseva, MBA
Tatjana Moroz, MA
ettevõtte juhtimise erialajuht,
ettevõtte juhtimise lektor
Jekaterina Mint, PhD
PhD, juhtimise dotsent, Ettevõtte juhtimise ja Strateegilise juhtimise
erialajuht
Mare Kurvits, PhD
juhtimise professor
Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor juhtimise professor. Doktorikraadi omandas Mare St. Peterburgi Tehnoloogia Instituudis. Tema teadustöö keskendus fermentatiivsete reaktsioonide kineetika uurimisele mikrokalorimeetrilisel meetodil. Lisaks kogemustele teadus- ja hariduse valdkonnas on Marel ka erasektoris töötamise kogemusi, sh kümnekonna aastane logistikaettevõtte juhtimise kogemus.
Aet Kull, MA
turunduse erialajuht,
turunduse lektor
Aet Kullil on juhtimiskogemus rahvusvahelise meediaettevõtte tegevjuhi ja väikeettevõtte omanikuna ning ka töövõtjana rahandusministeeriumis osakonna juhatajana. Turundusega on Aet seotud aastaid, seda õppides, õpetades ja igapäevaselt praktiseerides. EAS mentorprogrammi pikaaegse mentorina omab suurt kogemust mentorluses, kui metoodikas, kus eesmärgiks on inimese teadlikkuse ja võimekuse kasv erinevates äri-, juhtimis ja turundusvaldkondades. Olnud mitmel aastal Ettevõtluskõrgkooli Mainor Aasta õppejõu nominent ja 2013. a aasta õppejõud.

Vabal ajal renoveerib mõisakompleksi Mulgimaal.
Katriin Visnapuu, MSc
kvaliteedijuhtimise erialajuht,
teeninduskorralduse lektor
Katriin Visnapuu põhitegevuseks on Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor kvaliteedijuhtimise eriala koordineerimine ja arendamine.
Ta on aastast 2002 Eesti Kvaliteediühingu liige ning aastast 2014 Teeninduse Kutsenõukogu liige. Õpetab kvaliteedi- ja kommunikatsioonijuhtimist Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor ja Eesti Maaülikoolis. Aastatel 2007-2010 töötas EEK kvaliteedijuhina, kus vedas eest ja koordineeris kõrgkooli kvaliteedijuhtimissüsteemi loomist ja rakendamist.
Aastal 2010 osales EEK Katriini eestvedamisel Eesti juhtimiskvaliteedi auhinnakonkursil, kus pälvis 1 koha keskmise suurusega ettevõtete kategoorias. Aastatel 2009-2011 osales Katriin Eesti kõrgkoolide kvaliteedikindlustamise projektis eksperdi ja hindaja rollis, aastatel 2010-2014 kõrgkoolide üleminekuhindamise protsessis hindaja rollis ning aastatel 2010-2016 kutsehariduse õppekavarühmade akrediteerimisprotsessis hindamiskomisjoni liikme ja esimehe rollis. Katriin on ka EEK teenindusjuhtide pädevuskoolituse eestvedaja ja üks õppejõududest.
Katriin on majandusteaduste magister ning avaldanud kümmekond teaduslikku artiklit kvaliteedijuhtimise teemal.
Anu Olvik, MBA
finantsjuhtimise erialajuht
Eesti Ettevõtluskõrgkooli finantsjuhtimise erialajuht ja õppejõud, töötanud Rahandusministeeriumis kindlustuspoliitika osakonnas finantskirjaoskuse edendajana. Lõpetanud Tartu Ülikooli majandusteaduskonna magistrantuuris.
Anneli Rumm, MA, MSc
haridustehnoloog
Minu eesmärk on parandada Sinu ja ettevõtte tulemuslikkust.
http://opstarprofit.ee
https://tootmisjuhtimine.ee
Anne Roosipõld, PhD
Anne Roosipõld on töötanud nüüdseks juba 18 aastat õppejõuna- koolitajana, viimased 11 aastat Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor.

On turismi- ja restoraniettevõtluse erialajuht ning teenindusjuhtimise, tarbijakäitumise, teenuste disaini, organisatsioonikäitumise ning mitmete restoranitööga seotud ainete õppejõud. Anne on aastaid töötanud praktikuna ettevõtetes, mille tegevusalaks on toitlustus ja meelelahutus. Ta on olnud tegevjuht keegli- ja ööklubis Flamingo, juhtides seal 100-liikmelist meeskonda ja korraldanud suurüritusi, protokollilisi vastuvõtte ning ka igapäevaselt kliente teenindanud. Eelnev 7- aastane töökogemus nii teenindajana kui ka restorani direktorina on Tallinki erinevatel laevadel „Tallink“, „Georg Ots“ ja „ Vana Tallinn“.

Oma esimese kõrghariduse omandas praeguses Tallinna Tehnikaülikooli keemiateaduskonnas, edasi õppis Tallinna Ülikooli andragoogika magistriõppes ja mõned aastad tagasi kaitses doktorikraadi kasvatusteaduste erialal.

On raamatute „Restoraniteenindus“ ja „Toitlustamise alused“ kaasautor ja läbi viinud erinevaid teenindus- ja etiketikoolitusi. On Eesti Sommeljeede Assotsiatsiooni liige ja Eesti Turismihariduse Liidu juhatuse liige. Olnud mitmel aastal Ettevõtluskõrgkooli Mainor Aasta õppejõu nominent. Kolleegide ja üliõpilaste sõnul on entusiastlik ja uuendusliku lähenemisega õppetööle ning oskab luua ja hoida kontakte.

Tema hobiks on reisimine. Ta on külastanud praeguseks 65 erinevat riiki ja lahtiste silmadega jälginud ja analüüsinud erinevate maade teeninduskultuuri.
Karin Kuimet, MA
personalijuhtimise erialajuht,
personalijuhtimise lektor
Karin Kuimet on personalijuhtimise erialajuht Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor. Eelnevalt on Karin tegelenud praktilise personalitööga ja personalijuhtimisega erinevates organisatsioonides. Karini uurimisteemaks on strateegiline personalijuhtimine mitmekesises organisatsioonis ja kestlikkuse toetamine. Karin on PARE liige ning omab personalijuhi tase 7 kutsetunnistust. Karin Kuimet tegutseb mentorina Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor, vabatahtlikuna erinevates projektides ning lektorina TÜ Viljandi kultuuriakadeemias. Karini arvates on oluline luua kooskõla teooria ja praktika vahel, mistõttu on ta õppejõu tööga paralleelselt läbi viinud mitmeid personalitööalaseid projekte Eesti organisatsioonides ja olnud konsultandiks personalijuhtimise küsimustes.

Karini lemmik tsitaat on: „Siin maailmas pole oluline mitte see, kus me oleme, vaid see, millises suunas me liigume.“ (O.W. Holmes)
Meelis Zimmermann, MSc
logistika lektor
Meelis Zimmermann on töötanud ettevõtluses ca 15 aastat ja juhtinud mitmeid turundus- ja logistikaüksusi. Meelis töötas ettevõttes Tartu Õlletehas õllede ja PEPSI tootejuhina, ning kaastööna välja töötatud turunduskampaaniad „Kammi Sassi“ , „Vali MIND“ ja „Punane Oktoober“ jm.

AS Eesti Meedias töötas Meelis Zimmermann välja kontserni Lõuna-Eesti ajalehtede- ajakirjade jaotussüsteemi.

Omab magistrikraadi matemaatilises statistikas.

Toimumise aeg ja koht

Vali omale sobivaim õppeperiood

Koolitajad: Mare Kurvits, Aet Kull, Katriin Visnapuu, Anu Olvik, Anneli Rumm, Andres Kase, Anne Roosipõld, Karin Kuimet, Meelis Zimmermann

  • 26. jaanuar 2024, 14:00 (4 ak. tundi)
  • 27. jaanuar 2024, 10:00 (4 ak. tundi)
  • 27. jaanuar 2024, 14:00 (6 ak. tundi)
  • 28. jaanuar 2024, 10:00 (4 ak. tundi)
  • 15. veebruar 2024, 14:00 (4 ak. tundi)
  • 16. veebruar 2024, 10:00 (4 ak. tundi)
  • 16. veebruar 2024, 14:00 (4 ak. tundi)
  • 17. veebruar 2024, 10:00 (4 ak. tundi)
  • 18. veebruar 2024, 14:00 (4 ak. tundi)
  • 07. märts 2024, 14:00 (4 ak. tundi)
  • 07. märts 2024, 17:30 (4 ak. tundi)
  • 08. märts 2024, 14:00 (0 ak. tundi)
  • 09. märts 2024, 10:00 (4 ak. tundi)
  • 09. märts 2024, 14:00 (6 ak. tundi)
  • 28. märts 2024, 10:00 (4 ak. tundi)
  • 28. märts 2024, 14:00 (4 ak. tundi)
  • 30. märts 2024, 10:00 (4 ak. tundi)
  • 30. märts 2024, 14:00 (4 ak. tundi)
  • 18. aprill 2024, 10:00 (4 ak. tundi)
  • 18. aprill 2024, 14:00 (4 ak. tundi)
  • 19. aprill 2024, 14:00 (6 ak. tundi)
  • 20. aprill 2024, 10:00 (4 ak. tundi)
  • 20. aprill 2024, 14:00 (4 ak. tundi)
  • 21. aprill 2024, 10:00 (4 ak. tundi)
  • 10. mai 2024, 14:00 (4 ak. tundi)
  • 31. mai 2024, 12:00 (6 ak. tundi)
  • 31. mai 2024, 12:00 (6 ak. tundi)
  • 31. mai 2024, 12:00 (6 ak. tundi)

Helista meile +372 5440 0466
või kirjuta avatud@eek.ee