Kursuse eesmärgiks on arendada üliõpilaste süsteemset arusaama kliendiprotsesside juhtimisest ja arendamisest. Kliendi otsustusprotsessi ülesehitus. Teenindava organisatsiooni mudel, teenindusprotsess ja selle juhtimine. Teenuse baasstruktuuri loomine ja organisatsiooni identiteedi kujundamine. Teeninduskvaliteedi olemus ning kliendi arvamus- ja rahulolu-uuringud.
Loengud toimuvad
05. september 2025, 14:00 (6 ak. tundi)
25. september 2025, 10:00 (6 ak. tundi)
17. oktoober 2025, 10:00 (6 ak. tundi)
06. november 2025, 10:00 (6 ak. tundi)
13. detsember 2025, 14:00 (4 ak. tundi)
15. jaanuar 2026, 10:00 (4 ak. tundi)
18. jaanuar 2026, 14:00 (4 ak. tundi)
Kursuse läbinu
Mõistab kliendi ostuotsustusprotsessi kujunemist
Teab teenindava organisatsiooni mudelit ning analüüsib teenindusprotsessi ja selle juhtimist.
Mõistab teenuse baasstruktuuri kujunemist
Teab teeninduskvaliteedi olemust ning oskab läbi viia kliendi arvamus- ja rahulolu-uuringuid
Õppejõud
Katriin Visnapuu MSc
Katriini põhitegevuseks on Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor kvaliteedijuhtimise eriala koordineerimine ja arendamine.
Ta õpetab kvaliteedi- ja kommunikatsioonijuhtimist Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor ja Eesti Maaülikoolis.
Katriin on majandusteaduste magister ning avaldanud kümmekond teaduslikku artiklit kvaliteedijuhtimise teemal.
Ritta Roosaar MBA
Lektor Ritta Roosaar töötab hotellis Hedon SPA & HOTEL/SUPELUSE HOTELL OÜ-s toitlustusjuhina ja tal on oma koolituskursus TTÜ Avatud ülikoolis, Toitlustuskorralduse akadeemias, Toitlustusettevõtete efektiivne juhtimine.
Ritta on suurte kogemustega toitlustusala professionaal, kelle käe all on välja kasvanud terve põlvkond Eesti toitlustusvaldkonna tunnustatud spetsialiste. Ta on olnud mitmete restoranide sünni, loomise, käivitamise, meeskonna valiku, arendamise ja juhtimise juures, nagu näiteks küüslaugurestoran Balthasar Tallinnas ja trahter Postipoiss Pärnus. Ritta on aastaid töötanud koolitaja ja lektorina nii Eestis kui ka Soomes. Ta on olnud erialaste kutsestandardite väljatöötaja ja on kutseeksamite vastuvõtja ning erialakoolide assessor. Ta on Eesti Baarmenite Assotsiatsiooni ja Eesti Sommeljeede Assotsiatsiooni asutaja- ja tegevliige, Kutsekoja Teeninduse kutsenõukogu liige, Haaga-Helia Hospitality Competence Center in Estonia - EBS coach. Tal on täiskasvanute koolitamises 7. kutsetase. Ritta on sommeljee ja vabakutseline ajakirjanik, ta on välja andnud Vanaema Ingeborgi kokaraamatu