Kliendisuhete juhtimine
Hind 435€
Maht 5.00 EAP
Suur-Sõjamäe 10a, Tallinn

Kursuse eesmärgiks on arendada üliõpilaste süsteemset arusaama kliendiprotsesside juhtimisest ja arendamisest. Kliendi otsustusprotsessi ülesehitus. Teenindava organisatsiooni mudel, teenindusprotsess ja selle juhtimine. Teenuse baasstruktuuri loomine ja organisatsiooni identiteedi kujundamine. Teeninduskvaliteedi olemus ning kliendi arvamus- ja rahulolu-uuringud.

Loengud toimuvad
05. september 2025, 14:00 (6 ak. tundi)
25. september 2025, 10:00 (6 ak. tundi)
17. oktoober 2025, 10:00 (6 ak. tundi)
06. november 2025, 10:00 (6 ak. tundi)
13. detsember 2025, 14:00 (4 ak. tundi)
15. jaanuar 2026, 10:00 (4 ak. tundi)
18. jaanuar 2026, 14:00 (4 ak. tundi)
Kursuse läbinu
Mõistab kliendi ostuotsustusprotsessi kujunemist
Teab teenindava organisatsiooni mudelit ning analüüsib teenindusprotsessi ja selle juhtimist.
Mõistab teenuse baasstruktuuri kujunemist
Teab teeninduskvaliteedi olemust ning oskab läbi viia kliendi arvamus- ja rahulolu-uuringuid
Õppejõud
Katriin Visnapuu MSc
Ritta Roosaar MBA

Aine läbimise tingimuseks on eksami edukas sooritamine.