Koolituse eesmärk on anda ülevaade ja läbi praktiliste harjutuste kujundada arusaam välisturule mineku põhimõtetest turismiettevõttes tegutsevatele valdkonnajuhtidele.
Kontakt- ja veebikohtumiste peamisteks teemadeks on läbi praktiliste harjutuste mõista olulisi tegevusi samm-sammult, et õppida tundma erinevaid kultuure ja sihtrühmasid, et valmistuda välisturule minekuks ja toetada sellega eksporti. Lisaks turundustegevuste planeerimisele on oluliste teemadena sees ka kestlikkus ja valdkonna seadusregulatsioonid, millega peavad turismiettevõtjad arvestama.
Aktiivõppe metoodika kasutamine võimaldab õppijatel õpitut omandada läbi arutelude, õpitu mõtestamise ja iseseisvate praktiliste ülesannete lahendamise, mis toetab nii iseenda, protsesside ja tulevikuprojektide juhtimise oskuse arndamist. Kohtumiste vahepeal lahendavad osalejad iseseisvaid praktilisi töid õpieesmärgi saavutamiseks.
Loengud toimuvad
Vali omale sobivaim õppeperiood:
10. september 2025, 10:00 (6 ak. tundi)
16. september 2025, 10:00 (4 ak. tundi, veebiseminar)
23. september 2025, 10:00 (4 ak. tundi, veebiseminar)
30. september 2025, 10:00 (4 ak. tundi, veebiseminar)
07. oktoober 2025, 10:00 (4 ak. tundi, veebiseminar)
14. oktoober 2025, 10:00 (4 ak. tundi, veebiseminar)
24. märts 2026, 10:00 (6 ak. tundi)
31. märts 2026, 10:00 (4 ak. tundi, veebiseminar)
07. aprill 2026, 10:00 (4 ak. tundi, veebiseminar)
14. aprill 2026, 10:00 (4 ak. tundi, veebiseminar)
21. aprill 2026, 10:00 (4 ak. tundi, veebiseminar)
28. aprill 2026, 10:00 (4 ak. tundi, veebiseminar)
Kursuse läbinu
saab aru turismiturunduse eripärast ja turismitrendidest;
kirjeldab valitud välisturgude ja sihtgruppide eripärasid;
analüüsib turundussõnumeid lähtuvalt valitud sihtgruppidest ja kanalitest;
loob plaani välisturule jõudmiseks.
Õppejõud
Kadi ElmesteMBA
Kadi Elmeste on töötanud turismivaldkonnas enam kui 20 aastat. Praktilisi töökogemusi on saanud turismiettevõtte juhtimise, teeninduse, turundamise ja rahvusvahelise müügi vallas ettevõtetest Sagadi Mõis, Vihula mõis ja Unique Hotels Group, Hedon Spa & Hotel, Wasa Resort jt. Lisaks teinud sihtkohaturundust eri piirkondades, sh Pärnumaal, Lahemaal, Läänemaal, Lõuna-Eestis ja Ida-Virumaal, hoogustades ettevõtete koostööd nii Eestis kui ka rahvusvaheliselt ning on EAS turismi ärimudelite arendamise mentoriks.
Kadi tugevusteks on sihtkohaturundus, turismiettevõtte turule toomine ja bränding, eristuva kontseptsiooni loomine, välisturgudele sisenemine, strateegiline turundus ja müük, lisaks ka ettevõtete ühisturundus. Igapäevaselt tegutseb Kadi turunduse ja strateegilise nõustamise valdkonnas – seda koolitustel ja ülikoolides teistele õpetades, igapäevaselt praktiseerides ning samal ajal ka ise pidevalt juurde õppides.
Aine läbimise tingimuseks on arvestuse edukas sooritamine.
Koolitusi rahastab Euroopa Sotsiaalfondi programm “Täiskasvanuhariduse arendamine ja mitteformaalsete õppimisvõimaluste pakkumine”
Ida-Virumaa koolitusi rahastab Õiglase ülemineku fondi tegevus “Ida-Viru täienduskoolituse mahu suurendamine ning uute tasemeõppe õppekavade arendamine ja käivitamine kutse- ja kõrghariduses”