Eesmärk on omandada müügi kui turunduse ühe osa põhitõed, arendada arusaamist iseseisvast müügitööst, müügiorganistasiooni ülesehitusest, ülesannetest, müügimeeskonna tegevusest ja selle meeskonna motiveerimisest, juhtimisest ja kontrollimisest. Vaadelda enimlevinud tegevusi ja võimalike vigade allikaid isiklikus müügis. Üliõpilane saab aru müügiorganisatsiooni kohast ettevõtte struktuuris, tunneb enimlevinud müügiorganisatsiooni struktuure, teab nende plusse ja miinuseid. Kursuse läbinud üliõpilane mõistab isikliku müügi põhisamme ja teab kuidas need mõjutavad klienti ja kliendikäitumist. Mõistab isikliku motiveerimise olemust ja oskab motiveerida oma müügimeeskonda, saab aru materiaalse ja mittemateriaalse motivatsiooni erisustest
Loengud toimuvad
04. september 2025, 14:00 (4 ak. tundi)
05. september 2025, 10:00 (4 ak. tundi)
26. september 2025, 10:00 (4 ak. tundi)
16. oktoober 2025, 10:00 (4 ak. tundi)
17. oktoober 2025, 10:00 (4 ak. tundi)
06. november 2025, 10:00 (4 ak. tundi)
Kursuse läbinu
Saab aru müügiorganisatsiooni kohast ettevõtte struktuuris, tunneb enimlevinud müügiorganisatsiooni struktuure, teab nende plusse ja miinuseid.
Mõistab isikliku motiveerimise olemust ja oskab motiveerida müügimeeskonda, saab aru materiaalse ja mittemateriaalse motivatsioonierisustest.
Oskab valida oma müügimeeskonda uusi liikmeid, valdab valikuprotsessi ja teab millele valikuprotsessis tähelepanu pöörata.
Õppejõud
Aet Kull MA
Aet Kullil on juhtimiskogemus rahvusvahelise meediaettevõtte tegevjuhi ja väikeettevõtte omanikuna ning ka töövõtjana rahandusministeeriumis osakonna juhatajana. Turundusega on Aet seotud aastaid, seda õppides, õpetades ja igapäevaselt praktiseerides. EAS mentorprogrammi pikaaegse mentorina omab suurt kogemust nii mentorluses kui ka metoodikas, kus eesmärgiks on inimese teadlikkuse ja võimekuse kasv erinevates äri-, juhtimis ja turundusvaldkondades.