Aine eesmärk on anda ülevaade interneti ja digitaalse turunduse võimalustest - veebi sisustrateegia, disain, otsingumootoritele optimeerimine, visuaalreklaamid, tekstireklaamid, e-posti turundus, online PR, sotsiaalmeedia, viirusturundus, mobiiliturundus ning muud väljundid. Loengute tulemusena omab kursusel osalenu ülevaadet turunduse ning kommunikatsiooni võimalustest internetis. Üliõpilane tunneb mitmeid digitaalturunduse parimaid praktikaid ning loovaid lahendusi. Teab veebilehe otsingumootorite optimeerimise aluseid. Üliõpilane oskab koostada mõjusaid veebi tekste ning suunata kasutajat kodulehel. Üliõpilane oskab iseseisvalt teostada esmast kodulehe analüütikat. Loengu läbinu teab, kuidas luuakse teksti- ning visuaalreklaame otsingumootoritesse ning sotsiaalvõrkudesse. Osaleja on kursis peamiste sotsiaalturunduse võimalustega internetis, omab vajalikke teadmisi viirus- ning e-posti turundusest.
Loengud toimuvad
27. september 2025, 10:00 (4 ak. tundi)
28. september 2025, 14:00 (4 ak. tundi)
16. oktoober 2025, 14:00 (6 ak. tundi)
19. oktoober 2025, 10:00 (4 ak. tundi)
06. november 2025, 14:00 (4 ak. tundi)
09. november 2025, 14:00 (4 ak. tundi)
Kursuse läbinu
on kursis peamiste sotsiaalturunduse võimalustega internetis
omab vajalikke teadmisi viirus- ning e-posti turundusest
kasutab kaasaegseid võimalusi turundamiseks ja adapteerib neid uute võimaluste kasutamiseks
mõistab sotsiaalmeedia, mobiilsete keskkondade ja teiste digitaalsete võimaluste kasutamise kultuuri.
Õppejõud
Rode Luhaäär MSc
Rode Luhaäär on haridusvaldkonna ekspert ja koolitaja, kellel on magistrikraad sotsiaalteadustes. Ta on tegutsenud pikalt täiskasvanuhariduse, organisatsioonilise arenduse ja õppimise disaini valdkonnas. Tema peamisteks fookusteemadeks on õppimist toetavad keskkonnad, koolituste tulemuslikkus ning uuenduslikud õppemeetodid. Rode on juhendanud mitmeid arendusprojekte ning tegutseb aktiivselt koolitajana nii avalikus kui erasektoris. Õppejõuna ühendab ta teoreetilised teadmised praktilise kogemusega, toetades õppijate arengut ja kriitilist mõtlemist.