Eesmärk anda teadmisi toote juhtimise ja hinnakujunduse teoreetilistest alustest ning õpetada tootearenduse ja hinnakujunduse praktilisi samme ja meetodeid seostatuna ettevõtte strateegia ja taktikaga. Alaeesmärgiks on süvendada teadmist toote ja hinna kohast nii praktilises turunduskompleksis kui ka turundusfilosoofias. Kursus käsitleb süsteemselt tootearendust ja tootekompleksi analüüsi, hinnakujunduse samme, tegureid, eesmärke, meetodeid ja hinnastrateegiaid. Kursuse läbinu valdab erinevaid tootekompleksi analüüsi meetodeid, tunneb erinevaid hinnakujundusmeetodeid, kirjeldab nende negatiivseid ja positiivseid aspekte
Loengud toimuvad
13. detsember 2025, 14:00 (4 ak. tundi)
14. detsember 2025, 14:00 (4 ak. tundi)
16. jaanuar 2026, 14:00 (4 ak. tundi)
17. jaanuar 2026, 14:00 (4 ak. tundi)
Kursuse läbinu
kujundab ettevõtte toodetele ”õiged” hinnad ja hinnastamise kriteeriuid.
langetab toodete portfelli analüüsi tulemusena tooteprogrammi ja –sortimendiga seotud otsuseid.
tunneb uute toodete väljatöötamise ja turuletoomise protsessi.
Õppejõud
Mait Ruut MSc
Mait Ruut on üle 20 aasta tegutsenud rahvusvahelises äris, nõustades peamiselt suuri Euroopa ettevõtteid turunduse, strateegia ja müügi alal. Tema kogemus katab mitmeid valdkondi alates energeetikast ja kindlustusest kuni riigikaitse ja ehituseni. Ta on juhtinud Doka Eesti OÜ-d ning tegutseb täna ka väikeste ja keskmiste ettevõtete nõustajana. Mait on mentor EASi ärimentorprogrammis ja koolitab tulevasi ettevõtjaid Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor. Tal on tehniline haridus Eestist ning majandusalane kõrgharidus Saksamaalt.