Toote- ja hinnapoliitika
Hind 174€
Maht 2.00 EAP
Suur-Sõjamäe 10a, Tallinn

Eesmärk anda teadmisi toote juhtimise ja hinnakujunduse teoreetilistest alustest ning õpetada tootearenduse ja hinnakujunduse praktilisi samme ja meetodeid seostatuna ettevõtte strateegia ja taktikaga. Alaeesmärgiks on süvendada teadmist toote ja hinna kohast nii praktilises turunduskompleksis kui ka turundusfilosoofias. Kursus käsitleb süsteemselt tootearendust ja tootekompleksi analüüsi, hinnakujunduse samme, tegureid, eesmärke, meetodeid ja hinnastrateegiaid. Kursuse läbinu valdab erinevaid tootekompleksi analüüsi meetodeid, tunneb erinevaid hinnakujundusmeetodeid, kirjeldab nende negatiivseid ja positiivseid aspekte

Loengud toimuvad
13. detsember 2025, 14:00 (4 ak. tundi)
14. detsember 2025, 14:00 (4 ak. tundi)
16. jaanuar 2026, 14:00 (4 ak. tundi)
17. jaanuar 2026, 14:00 (4 ak. tundi)
Kursuse läbinu
kujundab ettevõtte toodetele ”õiged” hinnad ja hinnastamise kriteeriuid.
langetab toodete portfelli analüüsi tulemusena tooteprogrammi ja –sortimendiga seotud otsuseid.
tunneb uute toodete väljatöötamise ja turuletoomise protsessi.
Õppejõud
Mait Ruut MSc

Aine läbimise tingimuseks on eksami edukas sooritamine.