EEK
EST

DISC müügipsühholoogia

Olete vahel mõelnud, miks on teie ettevõtte müügitöötajad justkui mitte nii edukad kui konkurentidel? Või kuidas neid konkurentide omadest veel edukamateks teha? Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor saate osaleda vastaval koolituskursusel, mis arendab teie müügitöötajate endi arusaamist müügipsühholoogiast, mille tulemusena tõuseb nende müügiedukus.

Iga klient on ainulaadne ning tal on oma eelistatud tööalase suhtlemise viis. 

Müügiinimesed tunnevad end kõige paremini, kui nad müüvad oma tugevus- või “mugavustsoonis”. 

Kõikidele klientidele ei sobi ühesugune müügimeetod, kuna see võib tekitada neis pingeid ja ebamugavustunnet. Müügitegevuse kohandamine on õpitav, mitte kaasasündinud oskus. 

Koolituse liik: avatud koolitus (koolitust on võimalik tellida ka sisekoolitusena)

Eesmärk: Õppida analüüsima inimeste käitumise põhjusi. Rakendada teadlikumalt oma loomupärase käitumise tugevusi müüjana.Teadvustada oma arenguvajadused müüjana. Õppida koostama suhtlemisstrateegiaid tööks erinevate klientidega. Mõista oma käitumise kohandamise vajadust müügiprotsessi erinevates osades. Õppida kasutama omandatud oskusi erinevates müügiolukordades. Koostada isiklik arenguplaan.

Sihtgrupp: Ettevõtjad, müügijuhid, klienditeenindajad

Maht:  12 akadeemilist tundi

Toimumisaeg ja -koht: 27. november 2014

Suur-Sõjamäe 10a, Tallinn, Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor  Tallinna õppekeskus.

 

Lühikirjeldus: Olete vahel mõelnud, et miks on teie ettevõtte müügitöötajad justkui mitte nii edukad kui konkurentidel? Või kuidas neid konkurentide omadest veel edukamateks teha?  Müügiinimesed tunnevad end kõige paremini, kui nad müüvad oma tugevus- või “mugavustsoonis”. Kõikidele klientidele ei sobi ühesugune müügimeetod, kuna see võib tekitada neis pingeid ja ebamugavustunnet. Müügitegevuse kohandamine on õpitav, mitte kaasasündinud oskus.

 

Oodatav tulemus:

Osaleja oskab enda käitumist kohandada vastavalt  kliendi vajadustele,  keskkond muutub  meeldivamaks, millest tingituna tõuseb ka  müügipotentsiaal.


Koolituse sisu: 

  • Kliendi tüübid ja nende äratundmine
  • Käitumuslik hinnang, käitumisstiilide tundma õppimine
  • Müüja/ostja suhe vastavalt käitumistüübile
  • Müügistrateegiad erinevat käitumistüüpi klientidele

Koolitusmeetodid: Loengud, grupitööd, juhtumite analüüsid.

Koolitaja tutvustus: Aet Kull (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor), turunduse ja müügijuhtimise  kogemus pärineb juba eelmisest sajandist, mil ta oli senini ülipopulaarse terviseajakirja Kodutohter üks omanikke ja kirjastajaid.   Ettevõtte juhina tegeles  ka turunduse ja müügiga meediaettevõtetes Ühinenud Ajakirjad ja Suur Eesti Raamatuklubi.  Käesoleval ajal  töötab Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor turunduse moodulijuhi ja õppejõuna.

Koolituse maksumus: 85 eurot +km

EEK VILISTLASTELE JA MITMEKESI ÜHEST ETTEVÕTTEST OSALEJATELE ON SOODUSTUS -10%


Kontakt:
Kristi Gross
kristi.gross@eek.ee