Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Suur-Sõjamäe 10a, Tallinn, Estonia eek@eek.ee +372 610 1900

Sündmused

  • 15.03.2019: Tasuta prooviloengud Avatud Kõrgkoolis
  • 28.02.2019: JCI BeWise eriüritus: "[UN]KNOW - Design Thinking Mindset"


    MIS ON UNKNOW?

    UnKnow on sotsiaalne mäng, mis õpetab disainmõtlemise mõtteviisi ja selle fundamentaalseid osi - neid, mis tihtipeale metoodikate praktiseerimise käigus kahe silma vahele jäävad. Mäng käivitab osalejates alateadvuses peidus olevad mõttemustrid, mis takistavad kõige rohkem disainmõtlemise rakendamist: eelduste põhjal otsustamine, kastis mõtlemine, oma ideesse armumine ja “täiuslikkuse taga ajamine” kartes tegelikult eksida. Need on inimlikud mustrid, mis käivituvad isegi tugevatel disainmõtlejatel ja tuues need mustrid mängus avalikkuse ette, on sinna kinni jäämist võimalik kohe ja ka hiljem märgata ja sellest teadlikult üle olla.

    MIS MÄNGUS TOIMUB?

    Mängu keskmeks on suur teadmatus. Läbi mängulise kogemuse proovivad üksteise vastu võistlevad meeskonnad erinevaid käike tehes kiiremini tundmatusse selgust tuua. Neid meeskondi, kes suudavad rohkem oma piiravatest mustritest üle olla, saadab edu.

    MIKS MÄNG?

    UnKnow loob kompresseeritud kogemusi. Kinnistunud mõttemustrite muutmiseks ei piisa sadade raamatute lugemisest ja videote vaatamisest. Vaja on kogeda uut reaalsust ja näha kui lihtsasti me kipume mitte rakendama just äsja õpitut. Mõista uue ja vana käitumismudeli vahet ja seeläbi teadlikult paremini valida.

    UnKnow on lõbus ja kaasahaarav. Inimene õpib kõige kiiremini, kui tal on lõbus. 

    LÄBIVIIJAD?

    Mängu läbiviijaks on Vaiko Hansson ettevõttest Quantumind. Lisaks tuleb appi teenusedisainer Jaan Michelson disaini- ja tarkvaraarendus ettevõttest Proekspert.

    Vaiko

    Vaiko suurimaks kireks on endas ja teistes maksimaalse potentsiaali välja toomine läbi inimestele positiivse mõju loomise. Ta on üle kümne aasta praktiseerinud erinevaid enesearengu metoodikaid ja mõtteviise ning samal ajal olnud erinevate meeskondade ja ettevõtete kultuuride arengu juures. Kogemus scrum kogukonna eestvedajana Skype’is ja mentorina Proeksperdis, viis ta mõistmiseni, et iga muutus saab alguse mõtteviisi muutusest.

    Nüüd on ta pühendunud tööriistade ja töötubade loomisele ning avalikule kõnelemisele, et aidata inimestel oma reaalsuses suurim võimalik hüpe teha. Tema missiooniks on inspireerida organisiatsioone leidma sügavam mõte oma eksistentsile ja pakkuda rohkem väärtust inimestele nende ümber. UnKnow disainmõtlemise mängu idee autor ja eestvedaja.

    LISAINFO

    http://www.quantumind.eu/unknow

    https://www.facebook.com/unknowdesignthinkinggame


    Üritus toimub Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor, teisel korrusel ruumis 228 ja 229 ning on kõigile osalejatele TASUTA (eelnev registreerimine vajalik)!

    PS. Mainori välisuks lukustub automaatselt kell 18:00 ja peale seda majja enam sisse ei lasta.

    BeWise projekti eesmärk on pakkuda Eesti kõrgharidusele lisaväärtust, aidates Eesti kõrgkoolidesse vahendada praktikutest külalislektorid.


    REGISTREERIMINE: Loengule registreerumine käib ainult läbi registreerimislingi.

    Tegemist on eriüritusega ja palun registreeri end VAID JUHUL kui saad veeta terve õhtu meiega ja ei pea enne lõppu lahkuma! 

    Üritus toimub eesti keeles

  • 22.02.2019: M&M ehk Mina ja Mainor: suur tudengite tutvumispidu
  • 20.02.2019: Avalik loeng: välistudengite praktikale värbamine
  • 14.02.2019: Töövarjupäev Ülemiste City linnaku ettevõtetes
  • 12.02.2019: Avalik loeng: Agiilne strateegia elluviimine - kuidas teiste edulugude kopeerimise asemel ise oma parim praktika luua?
  • 25.01.2019: Global Game Jam 2019 tuleb Tallinna
  • 22.01.2019: JCI BeWise avalik loeng: Tallinn-Helsingi tunnel - "Kõik, millest meedias ei räägita"
  • 19.01.2019: Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor 26. lennu talvine lõpuaktus

2018

2017

2016