Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Suur-Sõjamäe 10a, Tallinn, Estonia eek@eek.ee +372 610 1900

ARVUTIMÄNGUDE DISAIN JA ARENDUS

Õpid looma oma arvutimängu ja muutma seda edukaks ettevõtteks.
  1. Õppe kestus 3 aastat
  2. Igakuise maksmise ja järelmaksu võimalus
  3. Päevane õpe inglise keeles esmaspäevast kolmapäevani

Arvutimängude disain ja arendus on eriala, kus õpid looma esimesi haaravaid mänge enda loodud mänguettevõttes kui ka töötama ettevõttes mänguarendajana. Õppekava rõhk on praktilisel tööl, mängijate kogemuse kujundamisel ja mänguettevõtlusel. Edukas mängulooja valdab peale mängu disaini ka programmeerimist ning mängu graafikat.

Õpe toimub inglise keeles!

Sisseastumisavalduste vastuvõtt 

Kevadsemestriks 2021 vastuvõttu ei toimu.

Sügissemester 2021:

  • Avalduste esitamise tähtaeg Eesti elamisloa omanikele ja Eesti kodanikele: 30.09.2021
  • Avalduste esitamise tähtaeg EL liikmesriikide kodanikele: 31.07.2021
  • Avalduste esitamise tähtaeg mitte EL kodanikele (EL viisa on vajalik): 31.05.2021



Marge Robam, BA
arvutimängude disaini erialajuht

ÕPPEKAVA

MOODULID / SEMESTRID

ETTEVÕTLUSÕPPE MOODUL (15 EAP)
ALUSÕPE (29 EAP)
PÕHIÕPE (28 EAP)
PRAKTIKAD JA KIRJALIKUD TÖÖD (45 EAP)
ERIALAÕPE (63 EAP)

ÕPPEMAKS

IGAKUINE MAKSE TALLINNAS:
õppemaks aastas EL kodanikele 4720 € (1 makse 400€, 8 makset 480€, 1 makse 480€)
SEMESTRIMAKSE TALLINNAS:
õppemaks aastas EL kodanikele 4660 € (1 makse 400€, 2 makset 2130€)
AASTAMAKSE TALLINNAS:
õppemaks aastas EL kodanikele 4720 €
õppemaks aastas EL väliste riikide kodanikele 5120 €


"Arvutimängude disaini ja ettevõtluse erialal annavad loenguid inspireerivad spetsialistid nii Eestist kui välismaalt, kes jagavad enda praktilisi teadmisi ja kogemusi. Tänu mitmekülgsele õppekavale saan Mainoris omandatud teadmisi kasutada mitmes erinevas valdkonnas."

Taivo Seppa, vilistlane

"Olen väga rahul Mainori üliõpilastega, kes on sooritanud praktika meie ettevõttes. Mainori tudengite teadmised, oskused ja tööeetika on muljetavaldavad."

Marianna Krjakvina, tööandja
ettevõtte arendamise juht
Creative Mobile Games



Arvutimängude disaini ja arenduse eriala õppeprogramm on koostatud ja õpetamine toimub koostöös valdkonna juhtivate ettevõtete ja ühendustega nagu Creative Mobile, Derivco Estonia,  GameLab, IGDA Estonia, Level1 ja teised.
                              




Oleme 99% paberdokumentide vaba kõrgkool. Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor pidevalt arendatav õppeinfosüsteem on pälvinud korduvalt rahvusvaheliste hindamiskomisjonide tunnustuse. Heida ka pilk kooli igapäevaellu Facebooki lehel.

Arvutimängude disain ja arendus eriala, nagu kõik meie õppekavad, on hinnatud ja akrediteeritud rahvusvahelise hindamiskomisjoni poolt. Viimati toimunud hindamisel aastal 2017 anti arvutimängude disain ja arendus ja teiste kunstierialade õpetamisele Eesti kõrghariduse kõrgeim võimalik hinnang.

Tutvu ka varasemate õpingute ja töökogemuse arvestamise võimalusega ning järelmaksuvõimalust pakkuva Mainori Kõrgharidusfondiga

Õppeaastal 2020/2021 võetakse arvutimängude disain ja arendus erialale vastu kuni 30 uut üliõpilast. Lõpetaja omandab bakalaureusekraadi (Bachelor of Arts, BA) arvutimängude disain ja arendus õppekaval. Kandideerimiseks esita avaldus siinsamas kodulehel ja lae seejärel üles vajalikud dokumendid.

Üheks vastuvõtutingimuseks ootame arvutimängude disaini ja arenduse erialale kandideerijalt motivatsioonikirja (lühiessee kuni üks lehekülg), mille saad esitada pärast avalduse esitamist õppeinfosüsteemis. Motivatsioonikirjas palume kirjeldada, kuidas oled varasemalt mängude arendamisega kokku puutunud ning miks soovid asuda õppima arvutimängude disaini erialale. Kui neid on, lisa kindlasti ka viited oma varasematele töödele - mängud, mängitavad demod, valmimisjärgus oleva mängu failid või muud teema kohased tööd. Lisaks ootame kandidaadilt IT ja programmeerimise vastu huvi ning head koostööoskust.

Ülemiste City ettevõtete töötajatele, Telia Eesti AS ja Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor vilistlastele kehtib õppemaksu soodustus 10%. 

Vastuvõtukriteeriumid:

  • keskharidus
  • lühiessee, milles kirjeldad oma tööalaseid ambitsioone, karjääriplaane ja tulevase hariduse rolli nendes (30%)
  • vastuvõtuvestlus (50%)
  • õpimotivatsioon ja ettevõtlik eluhoiak (20%)


Rohkem informatsiooni:

Marge Robam
erialajuht
marge.robam@eek.ee

ÕPPEJÕUD
Filipp Keks
Erik Kesa
Brandon Marsh