Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Suur-Sõjamäe 10a, Tallinn, Estonia eek@eek.ee +372 610 1900

ARVUTIMÄNGUDE DISAIN JA ARENDUS

Õpid looma oma arvutimängu ja muutma seda edukaks ettevõtteks.
  1. Õppe kestus 3 aastat
  2. Igakuise maksmise ja järelmaksu võimalus
  3. Päevane õpe inglise keeles esmaspäevast kolmapäevani

Arvutimängude disain ja arendus on eriala, kus õpid looma esimesi haaravaid mänge enda loodud mänguettevõttes kui ka töötama ettevõttes mänguarendajana. Õppekava rõhk on praktilisel tööl, mängijate kogemuse kujundamisel ja mänguettevõtlusel. Edukas mängulooja valdab peale mängu disaini ka programmeerimist ning mängu graafikat.




Marge Robam
arvutimängude disaini erialajuht

ÕPPEKAVA

MOODULID / SEMESTRID

ETTEVÕTLUSÕPPE MOODUL (15 EAP)
ALUSÕPE (29 EAP)
PÕHIÕPE (28 EAP)
PRAKTIKAD JA KIRJALIKUD TÖÖD (45 EAP)
ERIALAÕPE (63 EAP)

ÕPPEMAKS

IGAKUINE MAKSE TALLINNAS:
õppemaks aastas 4820 € (1 makse 800€, 8 makset 450€, 1 makse 420€)
SEMESTRIMAKSE TALLINNAS:
õppemaks aastas 4760 € (1 makse 800€, 2 makset 1980€)

"Töötades programmeerijana ning õppides EEK Mainoris olen täiendanud oma praeguseid programmeerimisteadmisi ning omandanud uusi. Olen saanud algteadmised ja oskused mängude loomiseks, ülevaate arendusetappidest, arendusega kaasnevatest probleemidest ja headest tavadest. Sellele veel lisaks teadmisi kasutajaliidese ja kasutajakogemuse kujundamise osas ning mängumootorite ja mobiilimängude loomise kohta. Tänu meeldivale õpikeskkonnale ning paindlikule õppevormile on õppimine töö rvalt väga mugav. Erilist tunnustust väärivad suure kogemustepagasiga õppejõud." 

Ingvar-Jörgen Kurruk, tudeng
programmeerija
5D Vision OÜ 


"Arvutimängude disaini ja ettevõtluse erialal annavad loenguid inspireerivad spetsialistid nii Eestist kui välismaalt, kes jagavad enda praktilisi teadmisi ja kogemusi. Tänu mitmekülgsele õppekavale saan Mainoris omandatud teadmisi kasutada mitmes erinevas valdkonnas."

Taivo Seppa, tudeng

"Olen väga rahul Mainori üliõpilastega, kes on sooritanud praktika meie ettevõttes. Mainori tudengite teadmised, oskused ja tööeetika on muljetavaldavad."

Marianna Krjakvina, tööandja
ettevõtte arendamise juht
Creative Mobile Games



Arvutimängude disaini ja arenduse eriala õppeprogramm on koostatud ja õpetamine toimub koostöös valdkonna juhtivate ettevõtete ja ühendustega nagu Creative Mobile, Derivco Estonia,  GameLab, IGDA Estonia, Level1 ja teised.
                              




Oleme 99% paberdokumentide vaba kõrgkool. Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor pidevalt arendatav õppeinfosüsteem on pälvinud korduvalt rahvusvaheliste hindamiskomisjonide tunnustuse. Heida ka pilk kooli igapäevaellu Facebooki lehel.

Arvutimängude disain ja arendus eriala, nagu kõik meie õppekavad, on hinnatud ja akrediteeritud rahvusvahelise hindamiskomisjoni poolt. Viimati toimunud hindamisel aastal 2017 anti arvutimängude disain ja arendus ja teiste kunstierialade õpetamisele Eesti kõrghariduse kõrgeim võimalik hinnang.

Tutvu ka varasemate õpingute ja töökogemuse arvestamise võimalusega ning järelmaksuvõimalust pakkuva Mainori Kõrgharidusfondiga

Õppeaastal 2019/2020 võetakse arvutimängude disain ja arendus erialale vastu kuni 30 uut üliõpilast. Lõpetaja omandab bakalaureusekraadi (Bachelor of Arts, BA) arvutimängude disain ja arendus õppekaval. Kandideerimiseks esita avaldus siinsamas kodulehel ja lae seejärel üles vajalikud dokumendid.

Üheks vastuvõtutingimuseks ootame arvutimängude disaini ja arenduse erialale kandideerijalt motivatsioonikirja (lühiessee kuni üks lehekülg), mille saad esitada pärast avalduse esitamist õppeinfosüsteemis. Motivatsioonikirjas palume kirjeldada, kuidas oled varasemalt mängude arendamisega kokku puutunud ning miks soovid asuda õppima arvutimängude disaini erialale. Kui neid on, lisa kindlasti ka viited oma varasematele töödele - mängud, mängitavad demod, valmimisjärgus oleva mängu failid või muud teema kohased tööd. Lisaks ootame kandidaadilt IT ja programmeerimise vastu huvi ning head koostööoskust.

Ülemiste City linnaku töötajatele ja Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor vilistlastele kehtib 10% õppemaksu soodustus.

Vastuvõtukriteeriumid:

  • keskharidus
  • lühiessee, milles kirjeldad oma tööalaseid ambitsioone, karjääriplaane ja tulevase hariduse rolli nendes (30%)
  • vastuvõtuvestlus (50%)
  • õpimotivatsioon ja ettevõtlik eluhoiak (20%)

Üldtingimustel vastuvõtt õppeaastaks 2019/20 on lõppenud. Avaldusi saab esitada 2020/2021 õppeaastaks. 

Rohkem informatsiooni:

Marge Robam
erialajuht
marge.robam@eek.ee

Erialajuhiga saad ühendust võtta ka Skype'i kaudu!
ÕPPEJÕUD
Filipp Keks
Erik Kesa
Brandon Marsh