Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Suur-Sõjamäe 10a, Tallinn, Estonia eek@eek.ee +372 610 1900
UUDISED
  • 20.02.2020: Tudengid töövarjutavad Ülemiste City ettevõtteid
  • 10.02.2020: Tunnustasime tuleviku tegijaid 2000 euro väärtuses stipendiumitega
  • 05.02.2020: Välistudengi kogemus: Raske on leida Eestis midagi halba
  • 04.02.2020: Tallinnas algab homme Eesti esimene personalijuhtimise häkaton
  • 03.02.2020: VOOG on uus KOHT - kvaliteedijuhtimine läbi kliendi teekonna

    29.01.2020 andis Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor avaliku loengu Prantsusmaa standardiorganisatsiooni innovatsiooni- ja arendusjuht, ettevõtte Art Center & Residency Mayeur Projects asutaja ja omanik ning auhinnatud raamatu "Le manager à l'écoute de l'artiste / What a manager can learn from an artist" autor Christian Mayeur, kes päev varem esines ka Eestis toimunud Juhtimiskonverentsil VOOG.

    Mayeur alustas oma loengut küsimusega: "Mis on ühist Toyotal ja Facebookil? Amazonil ja Telial?", vastates küsimusele, et ühine on see, et sõltumata organisatsioonist ja ühiskonnast kogevad kliendid ja ühiskond nii füüsilisi, vaimseid kui emotsionaalseid kogemusi. Tema sõnum organisatsioonidele oli, et "Elu on kogemus. Elu on kunst. Elu on voog. Ringmajandus – kõik on omavahel seotud. Väga oluline on kliendikogemus loogiliselt üles ehitada, sest me juhime tegelikult voogu."

    Mayeur sõnul toimib voog igas elu valdkonnas: energiavoog, toiduainete voog, teenuste voog, jäätmete voog, andmete voog jne. Olulise aspektina rõhutas ta voo kvaliteeti, mille kujundavad  ettevõtte kõik osapooled, sh juhid, töötajad, kliendid, tarnijad ja partnerid.
    Et voog toimiks sujuvalt on Mayeuri soovitus eemaldada kehtestatud ja tulemusi mitte andvad piirangud, sh piirid töötajate ja juhtide vahel, piirid töötajate ja masinate vahel, piirid osakondade, partnerite ja peakontori vahel. Ettevõtte edu sõltub tema sõnul inimeste vahelistest suhetest ja valmisolekust kuulata - kuulata klientide tagasisidet, kuulata töötajate tagasisidet, kuulata turu tagasisidet ning saadud tagasiside tuleb panna enda kasuks tööle.

    Mayeur tõi välja, et viimasel ajal on selles küsimuses võetud kasutusele ka nn uus termin “ecology – science of relationships” ehk inimeste vaheliste suhete teadus, kuna ollakse jõutud järeldusele, et mida paremad on inimeste vahelised suhted, sh ettevõtte erinevate osapoolte vahelised suhted, seda paremad on ka ettevõtte majandustulemused, mistõttu taolises kontekstis suhetega tuleb tegeleda teaduslikult ja teadlikult.

    Et kõik on omavahel seotud, on paremate tulemuste saavutamiseks täna ja tulevikus oluline, sõltumata tegutsemisvaldkonnast, kõigil ettevõtetel kuulata ja arvestada erinevate osapoolte tagasisidet ja muuta oma protsesse nii, et tagatud on nii kliendirahulolu, ettevõtte töötajate rahulolu, tõusvas joones majandustulemused kui säästlik areng võttes arvesse keskkonda - antud lähenemisviisi osas on algatatud ka Ringmajanduse initsiatiiv, et paika panna raamistik ja juhised, tugivahendid ja nõuded kõigi kaasatud organisatsioonide tegevuse rakendamiseks, et maksimeerida panust säästvasse arengusse.
    Algatusega on tänaseks liitunud 53 riiki. Lähemalt saab lugeda: https://www.iso.org/committee/7203984.html.

    Kokkuvõtte koostas:


    Helina Kuljus

    kvaliteedijuhtimise eriala üliõpilane
    Transcom Eesti OÜ ärijuht

  • 31.01.2020: Toomas Saalile omistati emeriitprofessori aunimetus
  • 13.01.2020: Tööpakkumine: programmeerija

2019

2018

2017