2023
- 24.03.2023: Clevon Akadeemia: töökohapõhine õpe tekitab tunde nagu käikski tööl!
- 08.03.2023: Ülevaade festivalide uuringust
- 27.02.2023: Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor aastapäevaaktus: riigi avatus ja uued teadmised on riigi arengu vundamendiks
- 15.02.2023: Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor võõrustab Ukraina majandustedlast
- 09.02.2023: Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor osales parimate väikeettevõtete premeerimisel
- 01.02.2023: Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor võõrustas koostööloomekoda
- 27.01.2023: Prantslane Christian Mayeur andis külalisloengu
- 26.01.2023: Rakenduskõrgkoolide rektorid vahetasid mõtteid hariduse, innovatsiooni ja rakendusuuringute teemadel
- 22.01.2023: Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor külastas Äripäeva raadiot
2022
- 20.12.2022: Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor osaled parimate praktikantide ja nende juhendajate premeerimisel
- 12.12.2022: Võõrustame Ukraina KNUTD ülikooli delegatsiooni
- 06.12.2022: Toimus kaheteistkümnes Kõrgkoolilt ettevõttele
- 23.11.2022: Ettevõtlus- ja innovatsioonikonvertentsi GREEN DIET neljas peaesineja – Otto Richard Pukk
- 15.11.2022: Ministeeriumite ühishoones antakse täna hoogu naisettevõtlusele
- 15.11.2022: Ettevõtlus- ja innovatsioonikonvertentsi GREEN DIET esimene peaesineja – Linnar Viik
- 07.11.2022: Ettevõtlus- ja innovatsioonikonvertentsi GREEN DIET kolmas peaesineja – Hendrik Roosna
- 28.10.2022: Ettevõtlus- ja innovatsioonikonvertentsi GREEN DIET teine peaesineja – Andres Sutt
- 27.10.2022: Rahvusvaheline haridusvõrgustik õpib õpetama ja õppima mitmekultuurilises keskkonnas
- 11.10.2022: Rahvusvaheline äri- ja haridusvõrgustik õppis Ülemiste Citylt, kuidas tegeleda keskkonnateadlikkusega
- 03.10.2022: Alustas Cleveroni Akadeemia teine lend
- 29.09.2022: Cleveroni Akadeemia vilistlane Sven-Erik Mändmaa pälvis tunnustuse Tallinna ettevõtlusauhindade galal!
- 21.09.2022: Algas haridusinnovatsiooni projekt
- 08.09.2022: Meil on hea meel tervitada uusi Erasmus+ programmi kaudu Valladolidist saabunud üliõpilasi!
- 07.09.2022: Rakenduskõrgkoolid liituvad hea teadustava kokkuleppega
- 29.08.2022: Rektor Mait Rungi Postimehe arvamusloos: Kõrgharidusest nii ja teisiti – miks, kellele, kui palju, kui kaua ja kuidas?
- 27.08.2022: Äripäeva raadio: Töötaja õpinguid tuleks vaadata investeeringuna
- 19.08.2022: Toimus virtuaalkohtumine Kanazawa Ülikooliga
- 10.08.2022: Digital Economy Promotion Agency delegatsioon Taimaalt külastas Ülemiste linnakut
- 29.07.2022: Virtuaalpraktika – edukas lahendus nii ettevõttele kui ka tudengile
- 07.07.2022: Rektor Mait Rungi: Kriisist ja taastumisest sektoriaalselt - rohujuuretasemel ja andmepõhiselt
- 29.06.2022: Valmis ülevaade majandussektorite dünaamikast
- 21.06.2022: Lõpetas Cleveroni Akadeemia esimene lend
- 20.06.2022: EEK aasta õppejõud 2022 on Kristjan Liivamägi
- 20.06.2022: Selgusid Ülo Pärnitsa stipendiumi saajad
- 18.06.2022: Lõpetas Cleveroni Akadeemia esimene lend
- 13.06.2022: EEK Mainor ettevõtlusmooduli juht Janek Popell külastas Vilniuse Rakendusteaduste Ülikooli ERASMUS+ personali õpirände raames
- 10.06.2022: Tasuline kõrgharidus: imerohi või utoopia
- 27.05.2022: Eesti erakõrgkoolid soovivad ebavõrdsuse vähendamiseks riigiabi
- 23.05.2022: Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor e-kursus „Strateegiline juhtimine“ tunnistati e-kursuse kvaliteedimärgi vääriliseks
- 18.05.2022: Riigikogu kultuurikomisjonis arutati kõrghariduse rahastamisvalikuid
- 13.05.2022: Eesti Konsultantide Assotsiatsioon ja Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor allkirjastasid koostööleppe
- 09.05.2022: Kõrgkoolide erarahastuse kasutamata võimalused
- 27.04.2022: Cleveroni akadeemia esimene lend toob tööturule isejuhtivate autode spetsialistid
- 18.04.2022: Rahvusvaheline koostööprojekt pakub võimaluse aktiivsetele tudengitele.
- 12.04.2022: Uudis robootikahuvilistele – alanud on uus vastuvõtt Cleveroni Akadeemiasse
- 31.03.2022: Tööpakkumine: Avatud Kõrgkooli koordinator
- 30.03.2022: EEK Mainor osales rahvusvahelisel rakenduskõrgkoolide konverentsil
- 29.03.2022: Joakim Helenius - videosalvestus inglisekeelsest loengust
- 17.03.2022: Robootikatudeng Helena Jäe meenutab: olime pool aastat õppinud, kui saime endale ümberehitamiseks ATV-d
- 16.03.2022: Külalislahkuse sektor vajab häid tegijaid
- 15.03.2022: Technopolis Business Breakfast esitleb: Margo Loor – Mida ootab oma juhilt uue aja talent?
- 14.03.2022: Eesti ja Jaapani tudengid mõtlesid kaasa Ülemiste City tuleviku teemal
- 03.03.2022: Tööpakkumine: Õppekonsultant (Tallinna õppekeskus)
- 28.02.2022: Kogume kooli sünnipäevaks 30 miljonit sammu!
- 15.02.2022: Turunduse tudengid valisid parimaid õpilasfirmasid
- 15.02.2022: Stipendium magistrantidele 2022/2023 õppeaastaks Prantsusmaale
- 09.02.2022: Tööpakkumine: Robootika erialajuht (Cleveroni akadeemia)
- 01.02.2022: EEK Mainor alustab esimeste mikrokraadi programmidega
- 01.02.2022: EEK Mainor õppejõud Kristjan Liivamägi tunnustati tiitliga „Aasta investor 2022“
- 26.01.2022: Tööpakkumine: Õppekonsultant (Tallinna õppekeskus)
- 24.01.2022: 100 vaba praktikakohta: #Road Trip to Ülemiste City Hub
- 21.01.2022: Sul on lennukas äriidee, aga sa ei oska sellega midagi peale hakata?
- 14.01.2022: 2021. aastal toimunud ettevõtlus- ja innovatsioonikonverentsi materjalid
- 11.01.2022: Äripäeva raadio: Rahatarkus tuleb finantsjuhtimist õppides
- 10.01.2022: Ülikoolid ja ettevõtted: läbimõeldud koostööst tõhusama ja kasumlikuma ettevõtluseni
- 06.01.2022: Maineka USA eksperdi soovitus: just nüüd on just õige aeg sukelduda ettevõtlusesse!
2021
- 23.12.2021: Teadmisi saab omandada mitmet moodi
- 22.12.2021: Tööpakkumine: Kommunikatsiooni- ja turundusjuht
- 16.12.2021: Vastuvõtt 2022. õa kevadsemestriks ärijuhtimise eesti- ja venekeelsetele erialadele sisseastujatele kuni 19.01.2022
- 13.12.2021: Äripäeva raadio: Magistrant saab lahendada töökoha igapäevamuresid raskekahurväe abiga
- 30.11.2021: Tööpakkumine: rektoraadi büroo spetsialist
- 25.11.2021: Puuetega naisettevõtjate lood: kui uks sulgub, siis aken avaneb
- 23.11.2021: MyFitness soodustus tudengitele
- 23.11.2021: Naised vajavad ettevõtluses läbilöömiseks rohkem enesekindlust ja tuge
- 22.11.2021: Professor Olga Matthias: andmetega tuleb osata suhelda
- 22.11.2021: EEK Mainori vilistlane alustas podcastide sarjaga
- 19.11.2021: Tööandjad haarasid praktikandid lennult
- 15.11.2021: Jaapani professor: homne päev on ärisuunda muutvate, mitte alustavate ettevõtete päralt
- 10.11.2021: Naisettevõtluse päeval kõlavad tõeliste eeskujudena mõjuvad lood
- 04.11.2021: Patrick Fischeri meistriklass filmi- ja investeerimise huvilistele
- 04.11.2021: Emöke Sogenbits: kuulikindlus muutustele, tänu kriisile
- 02.11.2021: Osalemine 5.-7. novembril toimuval robootikafestivalil Robotex
- 02.11.2021: Tarmo Tael: järjepidev teekonna seadmine tagab ettevõtte arengu
- 28.10.2021: Videomängude edulugu ootab jätkamist uute loojate poolt
- 26.10.2021: Veebitehnoloog Edward Reeds: sain õppida seda, mida tööl päriselt vaja läheb
- 26.10.2021: Investeerimise meistriklass – Patrick Fischer (UK)
- 22.10.2021: Tööpakkumine: õppekonsultant (Tartu õppekeskus)
- 20.10.2021: 10. novembril toimub Adapteri koostööfestival „Tõeline inimene“
- 14.10.2021: India tudeng Apran Dutta õppimisest Eestis: siin saan õppida seda, mida tahan
- 13.10.2021: Konverents „Viiruskindla ettevõtte loomine“ pakkus läbi teaduslike lähenemiste ja praktikate võimalusi kriiside ennetamiseks ja neis toimimiseks
- 11.10.2021: Septembri lõpus toimus rahvusvahelise multikultuurse klassiruumi projekti partnerite kohtumine
- 07.10.2021: Tööpakkumine: õppekonsultant (IT erialad)
- 30.09.2021: 7. oktoobril toimub teaduskonverents “Building the Virus-Resistant Company”
- 21.09.2021: Turismisektori tuleproov tõi kõrgkoolidele uusi väljakutseid
- 16.09.2021: Tuksu Teise Südames
- 14.09.2021: Kuidas teha esimesed sammud investeerimismaastikul?
- 02.09.2021: Kas Eesti on valmis neljapäevaseks töönädalaks?
- 30.08.2021: Tutvu EEK Mainor äpiga!
- 27.08.2021: Õppeaasta avaaktus
- 24.08.2021: Tööpakkumine: õppekonsultant
- 24.08.2021: Rakenduslike teadus- ja arendustööde konkurss 2021 avatud
- 17.08.2021: Ülemiste City Future Forum 2021
- 13.08.2021: Cleveroni Akadeemia kutsub noori tehnoloogiatööstusesse
- 13.08.2021: Üleskutse vaktsineerida ennast COVID-19 vastu
- 10.08.2021: Praktiline turundusõpe aitab ühildada töö ja hariduse
- 02.08.2021: Cleveroni Akadeemiasse robootika eriala vastuvõtt pikendatud kuni 22.08!
- 24.07.2021: Cleveroni Akadeemia avatud uste päev
- 20.07.2021: 7. oktoobril toimub teaduskonverents „Building the Virus-Resistant Company”
- 13.07.2021: Maris Nõgu: naeratav teeninduskogemus – mis see on ja kuidas selleni jõuda?
- 05.07.2021: Ülemiste City on tõusnud Eestis kolmandaks majanduspiirkonnaks
- 05.07.2021: Osalemine Delta Majanduskonverentsil 2021
- 02.07.2021: Edu&Tegu uuring vaatles, kuidas õppeasutustes rakendatakse ettevõtlusõpet
- 02.07.2021: Cleveroni Akadeemia pälvis jätkamiseks olulise riikliku toetuse
- 01.07.2021: Kaugtöö Tegija märgis
- 25.06.2021: Õppeosakonna lahtiolekuajad juunikuus
- 22.06.2021: Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor 31. lennu lõpuaktus
- 21.06.2021: Vastuvõtt 2021/22.õa sügissemestril sisseastujatele
- 19.06.2021: Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor lõpuaktus 2021
- 14.06.2021: Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor läbis edukalt institutsionaalse akrediteerimise
- 13.06.2021: Plyke’i meeskond võitis rohepöörde kategooria
- 31.05.2021: STARTERtallinn programmi võitjad
- 28.05.2021: Kõrgkoolilt ettevõttele vol.9 sündmusel pühenduti talendikesksusele
- 26.05.2021: Parim Teenindaja 2021 konkursi suur finaal
- 26.05.2021: Äripäeva raadio: õpe Mainoris paneb ka äriliselt mõtlema
- 19.05.2021: ABB AS ja Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor jätkavad karjääri- ja haridusalast koostööd
- 14.05.2021: Distantsõpe jätkub koos eranditega kevadsemestri lõpuni (täiendatud)
- 29.04.2021: Kuidas õpetatakse ettevõtlust Eestis, USA-s ning Bosnia ja Hertsegoviinas? Värsket koostööd tähistav veebinar arutas
- 25.04.2021: Annetamine Haanja koolile
- 23.04.2021: „Naised tehnoloogias“: usk, kirg ja julgus aitavad iganenud stereotüüpe murda
- 22.04.2021: Virtuaalkonverents "Naised tehnoloogias"
- 14.04.2021: Muudatused õppetöö korralduses jätkuvad kuni 25.04.2021
- 30.03.2021: Muudatused õppetöö korralduses jätkuvad kuni 11.04.2021
- 29.03.2021: Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor ja Jaapani Oita Ülikooli ühisprojekt avas tee Eesti ja Jaapani tudengite koostööle
- 09.03.2021: Millised tulevikuoskused tõusevad tööturul hinda? Eesti suuremad ülikoolid põhjendavad
- 26.02.2021: Rektor Mait Rungi: välistudengid – vajalikud talendid ja majandusse panustajad
- 15.02.2021: Muudatused õppetöö korralduses alates 16.02.2021
- 10.02.2021: Global Game Jam Online
- 20.01.2021: Ülemiste City koolituskrediidi programm
- 11.01.2021: Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor 30. lennu talvine lõpuaktus
- 07.01.2021: Era- ja rakenduskõrgkoolide muutunud väljundid uuenevas maailmas
Millised trendid kujundavad hariduselu homme ja millist rolli etendavad seejuures rakenduskõrgkoolid, kirjutab Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor rektor Mait Rungi.
Oleme hoogsalt astumas mitmekesisesse haridus- ja tööelu trendide maailma: elukestev õpe, töökohapõhine õpe, distantstöö ja -õpe, kodukontor, vabakutselisus, projektipõhisus, üldpädevuste olulisus, erialateadmiste lühiajalisus, tehnoloogia areng, olemasolevate töökohtade kadu ja uute teke.Epidemioloogilise olukorra ja nimetatud trendide valguses võib tuleviku kõrghariduses distantsõppureid olla üle poole. Eelkõige tehnoloogia arengust tõukuv erialateadmiste lühiajalisus tähtsustab elukestvat õpet, millest tulenevalt täienduskoolituste osakaal kasvab ja tasemeõppe oma kahaneb.
Sündimas on täiesti uued ametikohad ja erialad, palju on automatiseeritut, vajatakse üha enam lühikesi uue tehnoloogia õppe sutsakaid. Bologna 3+2 aastaste programmide kõrvale on saabumas nanokraadid. Tekib võimalus oma haridus eri kõrgharidusasutuste moodulite põhjal ise kokku panna.
Rõhuasetus õppes kandub individuaalsele diskussioonile, mis seab õppejõududele hoopis uued nõudmised.
Maailma parimad ülikoolid, teadlased ja õppejõud on teinud tipptasemel veebikursusi. On hinnatud, et igal aastal võtavad kümned miljonid tudengid ligi 10 000 kursust ligi tuhandest ülikoolist. Aeglaselt juurdunud mudelit täna hinnates võib parafraseerida asjaomaseid: kevadel saabunud sunduslik distantsõpe on tulnud, et jääda. Ühtlasi suureneb rahvusvahelistumine – hariduse eksport ja Eesti saadikute arv maailmas kasvab, immigratsiooni seejuures tõstmata. Tudengid muutuvad väga mobiilseks, kõrgkoolid hakkavad samuti reisima. Vaatamata virtuaalsusele on traditsiooniline kool olnud pikalt klubi, kuhu kuulutakse samadel alustel – kontaktide ja koostööpartnerite leidmiseks, mis uutes oludes kannatab.
Rõhuasetus õppes kandub individuaalsele diskussioonile, mis seab õppejõududele hoopis uued nõudmised. Kui varem oli oluline suur lugemus ja pedagoogilised oskused, siis nüüd kiire reageerimine ja väitlusvõime. Google’i ajastul ei pea enam keegi fakte meelde jätma. Praktiline muutub olulisemaks ja õpe personaalsemaks.
Tasuta hariduse varjuküljed
Tasuta hariduses võivad veelgi suureneda teatud arvtrendid (nt erialavahetused ja katkestamised). «Tasuta lõunad» on esmapilgul toredad, kuid ei pane inimest tõeliselt pingutama. Maksumaksja võib sääraseid «lõunaid» kinni maksta ainult teatud piirini. Olulisem, et õpilased võtaksid õppemaksuga ise vastutuse ja tajuksid selgelt, et haridus on parim investeering. Juba praegu saaksid kõrgkoolid kehtestada õppemaksu paljudele erialadele, ilma et tekiks probleemi huviliste arvus.
Üle poole üliõpilastest käib õpingute ajal tööl. Tänaseid tööturuvajadusi, Eestis omandatavaid erialasid ja riikliku pearahasüsteemi samm-sammulist parendamisvajadust silmas pidades oleks kõrghariduse omandamisel mõistlik mõelda voucher-süsteemile. Selle saaksid kõik keskhariduse omandanud tööellu astujad, mida võiks piiranguteta kasutada nii kodu- kui välismaa kõrgkoolides olenemata nende omandivormist.
Kuidas kutse-, rakenduskõrg- ja kõrgharidus omavahel positsioneeruvad? Üks algne eraldusjoon – praktilisuse osakaal – on hakanud selgelt ähmastuma. Rakenduskõrgkoolid pakuvad rakenduskõrgharidust ja magistriharidust. Riiklikud kõrgkoolid liiguvad ettevõtete rakenduslikkuse ja praktilist õpet tahtvate üliõpilaste soovil rakendushariduse valdkonda. Mõni rakenduskõrgkoolomakorda pakub kutseharidust ja kutsekool rakenduskõrgharidust. Eri visioonides mainitakse rakenduskõrgkoole järjest vähem, ehkki tööjõuturul märkame kasvavat vajadust rakenduskõrghariduse järele.
Eestis nähakse kõrgkoole eelkõige haridusasutustena ja vähem ettevõtete arenduspartneritena. Kuid kõrgkoolide kaasamine teadus- ja arengutegevusse (T&A) lubab ettevõttele kulude kokkuhoidu, sest sel juhul ei pea T&A meeskonda püsivalt palgal hoidma ja saab kaasata riiklikke vahendeid. Riiklik rahastus ühisprojektidele ja rakenduskõrgkoolidele tagaks rakendusuuringutele soovitud arengu. 1990ndatel välja tulnud kolmikheeliksi mudel rõhutab erasektori ja kõrgkoolide koostöös riigi rolli, sest erasektoril napib jõudu kõrgkoolidelt tööde tellimiseks. Rakenduskõrgkoolidele suunatud püsiv T&A rahastus looks soodsad tingimused valdkonna arenguks, lähendaks rakendusuuringute mahtu meie eeskujuriikidele ning lubaks paremini arendada rakenduskõrgkoolide uurimistöö võimekusega personali. Kompetents, soov ja vajadus koostööks on olemas, vajalik on rahastus.
Eestis nähakse kõrgkoole eelkõige haridusasutustena ja vähem ettevõtete arenduspartneritena.
Erinevused kutsehariduse, rakenduskõrgkoolide ja ülikoolide vahel tulevad esile erialaõppe ja üldpädevuste suhestumises. Rõhk üldpädevustele on suurem rakendus- ja kõrghariduses, kus keskendutakse spetsialistide ja juhtide väljaõppele. Sinna kuuluvad sotsiaalsed (esinemisoskus, grupitöö) ja muud oskused (loomingulisus, ettevõtlikkus), mis on hakkama saamiseks väga vajalikud, kuid mille omandamisele pööratakse tähelepanu järjest hilisemas õppurite arengufaasis.
Igavene nooruslik käitumine, uue ajastu töökohtade sisu kiire muutumine ja vanade kadu soosivad töökohtade vahetamist, huvide muutumine ja vähene lojaalsus aga eksperimenteerimist. Kirjeldatu suurendab vabakutselisust ja kodus töötamist ning see omakorda õpingute üldpädevuste tähtsust.
Korporatiivkõrgkool kui päästerõngas
Meie riik on väga liberaalne, paljud traditsioonilised valdkonnad on liikunud erakätesse või vahepealsesse vormi (vabatahtlikud päästeametnikud, turva, naabrivalve, MUPO, erahaiglad ja -kliinikud). Riik soosib ka eraharidust – religioosseid, regionaalseid ja spetsiifilise õppemetoodikaga üldhariduskoole. Maailmas on ka palju kõrgkoole erakätes. Sel mudelil on tulevikku. Miks?
Kasvõi seepärast, et riikides, kus kirjeldatud mudel levinud, on paljud kõrgkoolidjõudnud maailma tippu. Ollakse proaktiivsed ja ühiskonda suunatud. Erakõrgkool ei ole ju midagi teistsugust. Kuna ta peab vastama kehtestatud kvaliteedinormidele ja regulatsioonides on vähe erisusi, oleks arenguks mõistlik baasfinantseerimise laienemine. 1990ndad on möödas. Erakõrgkoolid teenivad teaduse ja õppe osas avalikku huvi läbi regionaalsete õppekeskuste, rakendusuuringute, välisüliõpilaste eesti keele õppe ja erialade, mida riiklikud kõrgkoolid ei paku sootuks või piisaval tasemel (nt robootika, IKT).
Tööandjad kurdavad, et nad ei saa spetsialiste, kes suudaks esimesel päeval täismahus tööle asuda, sest sisseelamiseks on vajalikud eelnevad, sageli mitmekuused koolitused. Korporatiivkõrgkooli mudel pakub paindliku lahenduse nii uute kui olemasolevate töötajate osas. Tööandja toetab õppijat-töötajat kogu stuudiumi või spetsialiseerumise, näiteks aasta, vältel.
Kaugõppel töötaja saab aga kuus paar päeva vaheldust, toodab rohkem ideid, viib õppe käigus läbi tööandja uuringuid ja analüüse, leiab uusi kontakte, saab rahvusvaheliselt tunnustatud hariduse, õppemaksud on tööandjale maksuvabad ja seetõttu soodsam kui palga tõstmine. Töökohapõhise õppevormi korral toimub osa õpet ettevõttes, kus täidetakse praktilisi tööülesandeid, mis tagab koheseks tööle asumiseks vajalikud praktilised oskused ja kogemuse. Korporatiivkõrgkool sobib nii olemasolevatele kui uutele erialadele.
EEK Mainori ja Cleveroni koostöös loodud Cleveroni akadeemia on hariduslikult, äriliselt ja regionaalselt unikaalne ettevõtmine, mis pälvis 2020 haridusteo auhinna. Tegemist on korporatiivkõrgkooliga, kus ettevõte lahendab tööjõuvajaduse läbi kaasava töökohapõhise õppe töötaja jaoks parimal moel.
Mait Rungi, D.Sc.
rektor
Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
2020
- 23.12.2020: Rektori jõulutervitus
- 11.12.2020: Muudatused õppetöö korralduses alates 14.12.2020
- 30.11.2020: EEK Mainor uus teadusjuht on Marina Järvis
- 12.11.2020: Edasi lükatud! Kõrgkoolilt ettevõttele vol 9: “Kuidas luua talentidele motiveeriv elu- ja töökeskkond?”
- 10.11.2020: Projekt „Välisüliõpilaste praktika toetamine“
- 28.10.2020: Selgusid Eesti parimad praktikandid
- 27.10.2020: Rakenduskõrgkoolide Rektorite Nõukogu visioonipäev 2020
- 22.10.2020: Kuidas digitaliseerimisega hakkama saada?
- 21.10.2020: Puhka Eestimaal!
- 20.10.2020: Intervjuu kolleegiga: Olga Uhabakin
- 16.10.2020: Piret Mürk-Dubout Tallinkist: meil on olnud palju suuri plaane, nüüd on need riiulile pandud.
- 14.10.2020: Kaimar Karu muutustest: suurem osa ärijuhte ei tea täpselt, mida nad teevad.
- 13.10.2020: Marina Kaljurand: üleeuroopalise digimaksu tulek on vaid aja küsimus.
- 10.10.2020: Baltika endine juht Mae Leyrer: töötajad ei julgenud avalikult rääkida, nad kartsid eksida, sest neid vigu karistati
- 08.10.2020: Kaheksas EEK Mainor rahvusvaheline ettevõtluskonverents “Kuidas tänases maailmas kokkujooksmist vältida?”
- 08.10.2020: Aasta pereettevõte - Mainor AS
- 04.10.2020: Eestis ainulaadne ettevõtlusvaldkonna algatus pälvis aasta haridusteo tiitli
- 23.09.2020: sTARTUp Gaming 2020
- 16.09.2020: 8. oktoobril toimub ettevõtluskonverents „How to avoid getting stuck into today’s world”
- 14.09.2020: Rakenduskõrgkoolide Rektorite Nõukogu kutsub visioonipäevale
- 11.09.2020: Tööpakkumine: Tartu õppekorralduse spetsialist
- 10.09.2020: Aasta Tegu 2019 auhindade üleandmine - Cleveroni Akadeemia
- 08.09.2020: Koroonaviiruse COVID-19 leviku tõkestamise ennetusabinõud, soovitused ning juhised haigusjuhtumi avastamise korral
- 31.08.2020: Meie suudame mõjutada noorte juhtide tulevikuotsuseid
- 27.08.2020: Cleveroni Akadeemia pälvis Regionaalmaasika auhinna
- 30.07.2020: Turismisettevõtjal ei ole probleeme. Ainult väljakutsed.
- 24.07.2020: Tööpakkumine: tarkvaraarenduse õppejõud
- 22.07.2020: Tööpakkumine: õppekorralduse peaspetsialist
- 09.07.2020: 29. lennu parimad lõputööd ja cum laude lõpetajad
- 06.07.2020: 2020/2021 õppeaastal juhib Rakenduskõrgkoolide Rektorite Nõukogu EEK Mainor
- 03.07.2020: EEK tudengi lugu: Marje Kirsipuu - eduelamuste otsinguil
- 30.06.2020: Kadi Pärnits: peame tagama inimestele töö ja piisava sissetuleku
- 29.06.2020: Selgusid Ü. Pärnitsa nimelise haridusfondi stipendiumi saajad
- 21.06.2020: Aasta Õppejõud 2020 tiitli pälvis...
- 19.06.2020: Kuidas kriisis investeerida ja rahaga ümber käia?
- 18.06.2020: Välisüliõpilased hindavad Eestis õppimist kõrgelt ja kulutavad elamisele 35 miljonit eurot aastas
- 17.06.2020: Uutmoodi lõpuaktus
- 14.06.2020: Otsime kogemustega eksperte ja analüütikuid
- 12.06.2020: Walk-in sisseastumisvestlused EEK Mainoris
- 11.06.2020: Kandideerimine TUDENGITEGU 2020 konkursile on alanud
- 10.06.2020: Tööpakkumine: haridustehnoloog
- 09.06.2020: EEK Mainor läbiviidud uuringust selgus: Ülemiste City on viies majanduslinn Eestis
- 08.06.2020: Näita õpetajale, et hoolid
- 21.05.2020: Ülemiste City kuulutab välja lõputööde stipendiumikonkursi tuleviku linnaku arendamiseks
- 12.05.2020: Eesti noorte heasse finantskirjaoskusesse panustab ka EEK Mainor
- 04.05.2020: Õppe- ja töökorraldus alates 4. maist
- 22.04.2020: Kuidas me koroonakriisiga hostelis toime tuleme
- 21.04.2020: EEK Mainor #püsinkodus väljakutse
- 17.04.2020: Avatud on kandideerimine Ülo Pärnitsa nimelise haridusfondi stipendiumitele
- 08.04.2020: Ettevõtluskõrgkool Mainor võttis digiväljakutse vastu
- 06.04.2020: Kõrgkoolide ühispöördumine
- 02.04.2020: Rektori pöördumine #saamehakkama
- 31.03.2020: Esimesed e-eelkaitsmised on toimunud
- 25.03.2020: Koroonaviiruse leviku takistamise meetmed
- 24.03.2020: Aasta tegu 2019: Cleveroni Akadeemia
- 18.03.2020: Algab kandideerimine ABB stipendiumprogrammi
- 08.03.2020: Töökohapõhine õpe lähtub eelkõige tööandja vajadustest
- 02.03.2020: Rakenduskõrgharidus aastal 2035
- 29.02.2020: Sõna on tudengil: vanemaealiste diskrimineerimine
- 20.02.2020: Tudengid töövarjutavad Ülemiste City ettevõtteid
- 10.02.2020: Tunnustasime tuleviku tegijaid 2000 euro väärtuses stipendiumitega
- 05.02.2020: Välistudengi kogemus: Raske on leida Eestis midagi halba
- 04.02.2020: Tallinnas algab homme Eesti esimene personalijuhtimise häkaton
- 03.02.2020: VOOG on uus KOHT - kvaliteedijuhtimine läbi kliendi teekonna
- 31.01.2020: Toomas Saalile omistati emeriitprofessori aunimetus