Ostukorv Ostukorv (0)
Avatud Kõrgkool / Turundus ja müük / Sündmusturundus
Avatud Kõrgkool - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Suur-Sõjamäe 10a, Tallinn, Estonia eek@eek.ee +372 610 1900
.

Sündmusturundus

Õppeaine sisu

Üliõpilane omandab teadmisi eduka ürituse korraldamiseks ja läbiviimiseks. Kursus hõlmab ürituskorralduse peamisi probleeme: millal üritust korraldada, missugune üritus on asjakohane, kuidas üritust sponsorile müüa, kuidas programmi ""pakendada"", kuidas luua ja säilitada kliendisuhteid.

„Sündmus kui keskkond on võimas tööriist ning selle abil loodav kontakt sügavam, isiklikum ja mõjusam kui mistahes reklaam.“
Olavi Ruhno

Kui üldse keegi, siis enam kui 1500 sündmuse korraldaja Olavi Ruhno teab, mis vahe on üritusel ja sündmusel ning omab tööriistu selleks, et sündmusturundus täidaks ettevõtte eesmärke laiemalt.

Olavi on WOW Eventsi juht ja eestvedaja alates 2001 aastast. Kohalike turundusagentuuride maine ja klientide rahulolu uuringutele tuginedes võib kindlalt väita, et tema juhitud agentuur kuulub 20 Eesti tippagentuuri hulka omas valdkonnas. Olavi on omandanud MBA kraadi Tartu Ülikooli majandusteaduskonnast, mis on andnud hea akadeemilise põhja. Õpetamisel lähtub ta lihtsusest ja praktilisest vajadusest. Jutt peab oleme selge ja õpetatava praktiline kasutusvõimalus selgelt tunnetatav.

Kursuse läbinu:

  • saab teoreetilised teadmised vaba ja puhketegevuse korraldamiseks
  • teab kuidas luua ja hoida kliendisuhteid üritusturunduse abil

Aine läbimise tingimuseks on arvestuse edukas sooritamine.

Olavi Ruhno, MBA
Olavi Ruhno on alates aastast 2001 üritusturundusagentuuri WOW Events CEO ja partner. Selle aja sisse on jäänud terve majandustsükkel, kus oli oma koht suurel tõusul ja ka langusel, nimega MASU. Samuti ka madalseisust väljatulek. Kõik need kogemused on kasvatanud ja arendanud ning pannud ettevõtlust ja ettevõtjaks olemist nägema väga teisiti, kui oma ettevõtjaks olemise esimestel aastatel.
WOW Eventsi sloganiks on „Tee, ära proovi“, ehk WOW Events oma klientide peale ei katseta, vaid pakub kvaliteetset tulemust.

Toimumise aeg ja koht

Vali omale sobivaim õppeperiood

Koolitaja: Olavi Ruhno

  • 26. aprill 2024, 14:00 (4 ak. tundi)
  • 16. mai 2024, 14:00 (4 ak. tundi)
  • 06. juuni 2024, 10:00 (4 ak. tundi)
  • 07. juuni 2024, 10:00 (4 ak. tundi)

Teemad

  • Üritusturunduse ajalugu Üritus, kui komunikatsioonivahend Virtuaalüritused ja hübriidüritused Ürituse eesmärgid - formaadid eesmärkide saavutamiseks
  • Lähteülesande koostamine - Suhtgrupp - Strateegiline üritusturundus - Ürituse idee - Ürituse formaat - Ürituse koht
  • Ruumi sõlmpunktid tehnilised lahendused - Lava - Elekter - Valguslahendused - Helilahendused - Videolahendused - Kujunduslahendused - Mööbel
  • Cateringlahendused Juriidika 10 saammu konkursi korraldamiseks Ürituse produktsioon Artisti raider Ürituse eelarve Ürituse ROI Tagasiside küsimine ürituse järgselt Üritusele kutsumine Hullud ideed
  • Kodutöö kohustuslikeks komponentideks hinnatava ürituse kohta taustainfo jagamiseks on: Toimumise aeg ja koht Ligikaudne osalejate arv Ürituse sisu, mis aitab paremini mõista antud hinnanguid üritusele Eesmärk Esinejad Tegevused Kõrval tegevused Teema Võimalusel kutse või reklaamplakati sisu.
  • Teadmiste kontroll Moodles

Õppematerjalid

Õppematerjalideks on loengu slaidid ja slaididel soovitatud kirjandus.

Loengute slaiid laetakse ülesse Moodle keskkonda aine juurde.

Helista meile +372 5440 0466 
või kirjuta avatud@eek.ee